U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

26.01.2007., petak

ljudi....nama skola uopcenije potrebna.....gleajte....nijedan predmet

zemljopis-pa kaj ja to trebam znat glavno mi je da zivim na zemlji tak i tak ja tu nemrem nis promjeniti sa svojim znanjem o zemljopisu (kojeg nemam i time se hvalim)

matematika-pa imam kalkulator

priroda-odem u ribnjak i sve znam a tak i tak mi taj predmet jos nikaj nije pomogao u zivotu!

engleski-pa gledam filmove i idem na internet!

povijest-pa kaj ce mi to to je proslo i da puno o tome znam nemogu vratiti proslost!

tjelesni-pa svaki dan hodam i kaj vec radim...pa isto mi je...

tehnicki-neznam ni cem sluzi

informatika-evo pisem blog

likovni-uzmem papir i crtam sam kaj u skoli to radim u prostoriji koja je...

glazbeni-slusam mjuzu

hrvatski-pa glavno mi je da znam pricat

i nemrem se sjetit dalje predmeta a i da me nekaj tak izrazito zanima imam kompjuter i internet!

da....dorro....dosta o tom
______________________________________________________________________________________

aj em sik.....al namjerno sam se razbolila...i sad lepo nejdem u skolu....da....imam jako fensi rajfove....i emo upaljac....sad se svi pitajte kak...kaje to....al...ja cu vam rec....to vam je upaljac.....crni....koi place....plin....stalno.....i on je moj mali emer....kad nadem prikljucak za fotic vam pokazem sliku....da....oke....ugl... idem ja....ae...pozz


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty