Dječji vrtić Oblaka br.10

ponedjeljak, 18.09.2006.

Elborult az elmém

(pomračio mi se um)

Dala sam sve uvjete i sad više nemam što za učiti.
Zapravo, nakon što sam dala 3. godinu jezičnih iz mađarskog imam osjećaj kao da sam diplomirala jer to je bio najteži ispit cijelog studija.

Ballard (Crash) je tako savršeno brutalan... i hladan. Toliko brutalnosti na jednoj stranici u životu nisam pročitala. Obzirom na to kakav mu je život bio, sve je razumljivo. Ali, knjiga mi se sviđa. Čitanje boleština katkad pomaže. Navodno ima i film snimljen po toj knjizi. Baš me interesira jesu li uspjeli prikazati taj stupanj fetišističkog obožavanja sudarima zgužvanih automobila i ostalih prometnih sredstava i ljudskih žrtava takvih udesa. Kad pročitam knjigu, tražim film.

Na viteškom je bilo odlično unatoč kiši. Čitala sam djeci bajke jer se pripovjedačica nije na vrijeme pojavila. Upoznala sam neku bakicu iz Argentine koja je nekad plesala tango pa smo dugo razglabale o koracima, o načinu na koji muškarci vode, o tango orkestrima... Draga bakica.
I nakon tog razgovora, jučer sam od sveopće smušenosti zaboravila otići na tango. I cijelo vrijeme osjećam da mi nešto fali, da sam nešto zaboravila i u 20:00 se sjetim što sam to zaboravila.
I sad ću propustiti dosta novih koraka jer sljedeći tjedan idem na Balaton prevoditi...
Ma, nadoknadit ću ja to...

Idem sada kupiti drombulje da mogu susjedima ići na živce.



- 13:58 - Blabla (4) - Hum? - lojtrica

<< Arhiva >>