kiss me I'm #!**faced

09.01.2007., utorak

ako si mi ti ikad bila prijateljica....

molim te vrati mi kožnjak!
ja tebi vraćam marte!

danas....



uvijek si ti morala bit glavna...a ja uvijek u tvojoj sjeni.....
uvijek sam te slušala...ponekad sam se osjećala kao tvoj rob...
radila sam sve što si ti htjela....

još uvijek se sjećam onog tvog mota - "I'll always get what I want!"
da, sve dobiš od mame i tate....sve imaš....
sva nova obleka i svake godine nove marte..i petsto starki i cipelica i pizdarija....
uvijek si mislila da si bolja od drugih...

i nikad ti to nisam htjela reč.jer si mi bila draga i nisam te htjela povrjediti...(ah, bila sam glupa...jebiga..)
al mislim da si jebena fejkerica...a to i svi misle...
mjenjaš stil svakih mjesec dana...sad je opet grunge..jel to zbog starijeg ili mlađeg međeda???
mirko te i pokvario...zapravo i nije on kriv...al ti si se umislila zato jer si imala starijeg dečka pa si bila faca.....

uvijek sam te tješila kad si plakala...zbog gluposti...
to mi je dopizdilo....ne želim više...
nađi si neku drugu budalu!

a što se tiče dečki...tu si svarno kuja bila....
ja sam imala više sreće s dečkima nego ti..i izgleda da si ljubomorna bila...
pa si zato bila s pol mojih bivših...il si me jednostavno htjela zajebat...
dečke ne mogu krivit...
jedan od njih je bio muška drolja...tak da ste ti i on podjednako krivi...al ti više...
da si prava prijateljica, nebi mi to napravila...

onaj dan u md-u...kad sam ja ispala kriva zbog naših svađi...htjela sam te zadavit!
ti mene kriviš šta sam ja poslije tebe bila s vakkom...a pizda ti materina!ko je prvi bio s njim...???
a za borisa.... "kak sam sretna zbog vas..." i par dana kasnije si bila s njim...pokvareno djubre!

a dinu sam spasila od tebe!

ne želim više imat posla s tobom....
- 13:15 - Komentari (64) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA JESAM PLOD OVE CIVILIZACIJE, ALI NE I NJEZIN SLJEDBENIK....