...PoŠtUjTe PrAv!La...

Molim vas da poštujete pravila...
1. Komajte
2. Komajte
3. Komajte
4. I Komajte.....

~Hvala~



...Prijateljice... kiss


Prijateljice - Severina

Image and video hosting by TinyPic

A sad...Mi Idemo u 6.c Razred...
...Nas 25 Delikventa...

Lorena Beg~Lory~
Ana Blagdan~Ana~
Anamarija Borić~Ana~
Tina Cingesar~Tincy~
Antonio Ćalušić~Tolo~
Željka Deželjin~Želja~
Lucija Ivče~Lucica~
Laura Jakuc~Lala~
Ivan Jurešić~Ive~
Klara Kocić~Klara~
Helena Laković~Heli~
Dominik Lukačević~Suša~
Franciska Mahić~Cika~
Božica Matahlija~Žobica~
Karlo Matušan~Mati~
Angelo Mikac~Gelo~
Damijan Mravić~Mravac~
Ivan Pičuljan~Pepec,Pepo~
Antonela Pirić~Antach~
Dorijan Skoblar~Dodo~
Amanda Staničić~Munde,Mandica~
Tea Staničić~Teychi~
Lucijan Šajbić~Lucy~
Vana Španjol~Vinchy~
Karlo Špoljar~Špoljo~

I razrednik:
Tomislav Badurina~Tomo~


A...Ljudi....imam samo jednu S!k!cu od Antonele,Mundice i Cike...




best friends star Pictures, Images and Photos

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com Poetry Blender

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

...o NaMa...♥♥♥

Mi Smo 5 Glupe,Šordave,
Poremećene,Retardirane,
Lude,Divlje,Blesave
ludludludludludlud
Šugave,Nepametne...
I OK Ludache...
Ewo Ja(Klara)Mislim Da
Sam Swe Kratko I Jasno
Rekla Nešto O Nama...
....HeH...
PuFFa*:kiss:


Butterflies at crazyprofile.com



Make A Text Magnifier At WishAFriend.com






...LinkovI...

...Mandica...
...Antach...
...Klara...
...Klara & Cika...
...Tea...
...Trish & Ija...
...6c ž@r! ! p@l!...

nedjelja, 08.02.2009.

♥...Stara Se Ljubav Ponovno Wraća...♥

Eeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy............
.....Ma ča je owo.....niš nan ne komate...
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
...Morete wi i bolje...

joo...imam još jedne vijesti....
...Danas idemo nas 5 u kinoo......Gledat HSM3....Hhaha...
Image and video hosting by TinyPic
Nj...Nj...Nj....
...I to će nan još Antonelin stric ki tamo radi...rezervirat karte...
...Owako ...gremo...: Ja...(Klara)
...Amanda...
...Antonela...
...Tea...
...Cika..
I još mi je nešto munde goworila da će ju poć dvi od breaka...
...Nikolina...
&
...Sara...
BIT ĆE....
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Sedit će mo skroz zada...va zadnjin redu...yeah...
...Jedva čekan...
...HSM počinje u 7 h...a ni neznamo sa kin će mo poć...
...Amanda mi je nešto govorila da će nas možda peljat njezin otac...
...a sad ja neman pojmaaaaaa.....!!!...
...Ali moremo poć i sa buson...na 6 h...ma neznan...!!
Dogovorit će mo se mi....a vi nam lipo još puuuuno...
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


AJDE...

Image and video hosting by TinyPic



| komentiraj! (48) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.