Stapsy Rules 3

23.07.2006., nedjelja

Novi Dizaj

I Kak vam se čini ? Meno je O.K. Krvavi Eminem.Eto to je početak tog
shita kaj sam obečal ak se na sječateo čem se radi il niste uopče pročitali
taj post pročitajte ga.Naslov je Tony Hawk.A post o Buckyu Laseku
nebum pisal zato jer nemram nač tekst na hrvatskom,a vjerujem da
vas ne zanima na engleskomAli ako oćete da ga napišem recite u
komentarima.

I da odgovorim Kellyci na pitanje.
Sad baš neznam dalda stavim slikual ako baš svi očete tu sliku
ja ću je stavit.

2.Ako vam se ne sviđa dizajn ja ga mogu promjenit al meni se stvaro
čini okidoki smijeh

3.Stavil bum par pjesama na blog al naravno na ručno pokretanje.
I eto moj prvi post na trojci.kažu treća sreća al kaj će mi ja sam
sretan
Više manje.
I možda se neki baš i ne sjećaju jedinice,ali pisao sam post o plejki 3
i napisal bum ponovo taj post
al sad nekaj drugo.Npr kako ugraditi hardver u trojku.Al ima još
vremena za to
wave mah wave mah wave mah
- 21:44 - Daj i ti koj/imam ih (9) - Pljuni na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sad ga vidiš/Sad ga ne vidiš

Opis bloga

A kaj će mi valjda
imate oči smijeh rofl
Image Hosted by ImageShack.us

image hosting


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi i Banneri


Blogovi koje čitam-Moje malo društvo smijeh
lovemylove
Tina
Partyanner
Krvava Banana
*~° K€ŁŁy :-} buhaha
All abouth your love
!~_SARA_~!
zlaseka
...:::@nTon!j@:::...
grobnicanka7
think dark
Banneri

Moji svi blogovi
Prvi rules
Moj prvi blog
A ovo nek sam zauzima prostor
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Na ovo morate ić
Chat
Ovolko vas je bilo na mom blogu
Free Web Counter
Free Web Counter
Eminem
Image Hosted by ImageShack.us
The Prodigy
Image Hosted by ImageShack.us

blog Layouts

blog images

blog

Komadi Lil Kim ,Shakira, Stefani Hohnjec i Pamela Anderson

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us cerek

Auti

Peugeot 907
Image Hosted by ImageShack.us
Toyota Corolla
Image Hosted by ImageShack.us
Mercedes McLaren
Image Hosted by ImageShack.us
McLaren
Image Hosted by ImageShack.us

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!