Jadno neiskvareno dijete
< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Život jadnog "neiskvarenog" dijeteta.......

$F$$____$$L$_____$$$$____$__$____
$___$__$____$___$________$_$_____
$$$$___$____$___$________$X______
$___$__$____$___$________$_$_____
$___$___$$$$_____$E$$____$__$____
_________________________________
_$$$$____$____$__________________
$____$___$$___$__________________
$____$___$_$__$__________________
$____$___$__$_$__________________
_$$$$____$___$$_________________


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi od mojih frendova.......pogledajte.......

MANCHIKA....=)kissparty....super frendica...Wojim te......kisskisskissyeswavethumbupparty
BOGDAN...=)wavethumbup....frend z osnovne,nej smo se baš podnosili ali ve mi je the best.....kisskissthumbupmahpartysmokincool
Klarchi.....=)....super cura i frendica...pusekthumbupkisskissthumbuppartydead
Kammy......=)thumbup...curka je stvarno super,a
ima i super blog.......thumbupwavemah
Mihael@......=)thumbupmah.za nju neznam kaj napisati,sve najbolje....pusss...kissthumbupparty
Svjetlana....=)thumbup.frendica z osnovne....ta cura vam je zaljubljena preko ušiju kaj se vidi i na njezinome blogu.....wave

Blogovi HOTELJERKIH...cure najjače ste...

Tonia... ..ženska s razreda...."teta" =)wave
ČRNA...Leona ...my love....jako vredo ženska..........thumbuppartykiss
Meri... ....ima fakat super blog...dead
Marina.... Kmična pucka....greedy
Martina...Tinika... ...naša predsjednica i malo plavo ZLO....wave

O meni:

IME:Stanislava
PREZIME:Kraljić
RAZRED:1.ht(ekonomska)...Budući hoteljerčićimahthumbup
Dolazim iz jednog malog sela imenom Jurovčak....za one koji neznaju to je kod Toplica Sv.Martin......
Rođena sam 26.11.1991.g znači imam 15 godina.........
Oni koji me poznaju znaju da sam malo luda,rofluvijek spremna na akciju...volim sve što vole mladismokinpartyburninmad,papatinjami,svoje prijatelje,i naravno partyod glazbe slušam ROCK
Free Image Hosting at www.ImageShack.us.........nesretno zaljubljenacereknut......ah,kaj buš...kaj je tu je.........Neostvarena želja mi je bungee jampingthumbup...ne bih mogla živjeti bez svojih prijatelja,kompiča i bez MOBITELA.......cool.....to su neke sitnice o meni.....wavemah
yeswinkno

SLIKE!

Slike z mojega i francekovoga ročkasa.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja sestrična ana i matija......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us marac,bina i korošec....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us skoro svi na okupu........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja,manchi i alen


Slike s otoka Paga...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ....francek,manchika,ja i tamchi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Paške slatkice........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moj buraz Antonio i mutika na Pagu s MOTORAJ.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Antonio,Tamara i ja na paškom mostu.........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us opet mi.......


Slike s moje firme

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ....moja kuma Ana i kum Krešo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us tomica,ja i mario....

Ostale slikice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moj bivši osmi razred......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ich....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us opet ja......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us My DanNNyELek.......

petak, 06.04.2007.

hay!!!kak ste mi kaj?
Ja sam odlično...........ko i obično...haha....

Ovaj post pišem samo z jednom namjerom.........
Najte mi,please,ostavljati te komentare,u tipu lanca sreče............jer to su za mene obične gluposti....mrzim to...............bangpuknucuno
HVALA,unaprijed........yes

Ajd gibam sad...užiwajte mi svi.........

Pozdrav svima koje obično pozdravljam i onima koje žele biti pozdravljeni......sorryte ljudi neda mi se nabrajati...............pusekkk........

BAY-BAY



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.