<body scroll="auto"><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
31.12.2009.
Boring New year :/
Ja sam za Novu godinu zapela u kuci. A zasto?
*zato sto se moj razred nije mogao snaci za prostor
*zato sto smo se sjetili u zadnji cas da bi mozda trebali slaviti taj dan




Kad smo isli po uvjerenja A.kaze da se nada da ce nesto iskrsnuti zadnji dan..ajd dobro...

Oko 3/4 sata dobijem ja poruku:"
E,gdje ces slaviti Novu god."Ni potpisa,nista...I ja odgovorim"Ne znam,najvjerovatnije kod kuce.A ciji je ovo broj" Sljedecom porukom shvatim da je to P.i da zeli da ja,ona i J.slavimo kod nje.Meni je to odmah biilo gluuupo,ali odgovorila sam da cu kao razmisliti.Poslije pola sata javljam ti ja njoj da ne mogu jer idem sa parentsima prijateljici.


I tako,ja sam sad kod kuce.Mozda budemo isli kod kumova koji imaju tu moju-prijateljicu koju sam spomenula P.




*Na kraju sam ostala kuci..i otisla spavat u 2...://
Samo se nadam da nije tocno da kako proslavis 31.12 takva ce ti biti cijela godina"...-.-




*ne pisem puna imena vec samo prvo slovo jer mi je to bas COOL smijeh
a tako je pisala i ona u gossip girl smijeh

20:27 - Komentari ( 5 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.