helooooooo

ajme ljudi još misec radnih dana do kraja!! odma mi skoči adrenalin kad se sitin! samo da se popravi ovo šugavo vrime namcor...by the way, ovo mi je treći put da pišen ovaj post.puknucu..duga priča...

u mene se situacija općenito popravila...hehe...pretežno sunčano! wink oni koji znaju o čemu pričan neka šute, oni koji nagađaju isto (onaj koji nagađa - pripoznat će se), a vi koji ne znate...pa...živite u neznanju...ja vam ne mogu pomoć! no

ja cilo vrime pivan onu od TBF-a "ništa mi neće ovi dan pokvarit"...e, pa valjda neće...eto, stiže kraj tjedna (čitaj: subota smijeh) i kraj godine (čitaj: lito smijeh) pa učinite sve da vam vrime što brže prođe, a onda uživancija...wave

četvrtak, 03.05.2007. u 12:01 ][ 18 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


o svemu i svačemu... blog za razbibrigu i zezanciju...o mom životu uglavnom nećete ništa doznat osim raspoloženja...ma bit će zanimljivosti svih tema, a na vama je da mi u što većem broju ostavljate kritike i pohvale!smijeh!!

Free Site Counters
Get a Free Site Counters


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


vera-jedna od mojih najboljih prijateljica...super cura i super blog yes
jakir-razredna plavuša rofl
rafaela-luda skroz nutthumbup
antea-super cura...gornjovalka thumbup
lendić-ma on je legenda...nut cool
loredana-jedna splićanka...zakon ženska nut
glorija-kako ona kaže sestra-one-koja-stalno-kasni-na-mandolinu...nedavno san je upoznala,luda ženska party


malo o meni...


zovem se stella...prvi opće, sad ću se pribacit u GG(glazbenu gimnaziju) pa ću tamo bit prvi - opet...rođena san 11.3 davne 1992.....obožavan toma wellinga i johnnyja deppa i wentwortha millera i još par ljudi iz stvarnog svita...winkyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

od glazbe mogu poslušat (hladno pivo!!) sve osim narodnjaka headbang...nešto me puca da slušan olivera i gibonnija u zadnje vrime rolleyes...eto toliko...



SShocking
TTemperamental
EEnjoyable
LLuxurious
LLovable
AAwesome

Name / Username:










Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IZVIĐAČ: dječak odjeven ko kreten kojemu je nadređen kreten odjeven ko dječak.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PROGRAMER: tip koji ti riješi problem za koji nisi ni znao da postoji i to na način koji ne razumiješ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PSIHOLOG: tip koji gleda sve ostale kad u sobu upadne zgodna žena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KONZULTANT: to je onaj koji ti skine sat s ruke, kaže ti koliko je sati i onda ti to još i naplati

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DIPLOMAT: to je onaj koji ti kaže da ideš u p.m. na takav način da jedva čekaš da putovanje počne



johnny depp...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EKONOMIST: stručnjak koji će sutra znati zašto se ono što je predvidio jučer danas nije dogodilo

obratite pozornost na ovu sliku...nice, nice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KVANTNI FIZIČAR: slijepa osoba u mračnoj sobi koja traži crnu mačku koje tamo nema

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TIMSKI RAD: mogućnost svaljivanja krivnje na drugoga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GLAVOBOLJA: najčešće korišteno kontracepcijsko sredstvo kod žena u srednjem vijeku

Image Hosted by ImageShack.us

MATEMATIČAR: osoba kojoj treba pet minuta da bi na svakodnevno pitanje odgovorila potpuno točno i potpuno nekorisno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ARHITEKT: tip koji nije dovoljno muževan da bi bio inženjer, a premalo peder da bi bio dizajner

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


aaaaaaaaaaaaaah...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NEKOLIKO MENI DRAGIH PISAMA....

LEFT OUTSIDE ALONE - ANASTACIA


All my life I've been waiting
For you to bring a fairytale my way
Been livin in a fantasy without meaning
It's not okay I don't feel safe

I Don't Feel Safe Oohhh

Left broken empty in despair
Wanna breathe can't find air
Thought you were sent from up above
But you and me never had love
So much more I have to say
Help me find a way

And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone
To be left outside alone

I'll tell you
All my life I've been waiting
For you to bring a fairytale my way
Been living in a fantasy without meaning
It's not okay I don't feel safe
I need to pray

Why do you play me like a game?
Always someone else to blame
Careless, helpless little man
Someday you might understand
There's not much more to say
But I hope you find a way

Still I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone
To be left outside alone

I'll tell you
All my life I've been waiting
For you to bring a fairytale my way
Been living in a fantasy without meaning
It's not okay I don't feel safe
I need to pray




WHITE FLAG - DIDO


I know you think that I shouldn't still love you,
Or tell you that.
But if I didn't say it, well I'd still have felt it
where's the sense in that?

I promise I'm not trying to make your life harder
Or return to where we were

I will go down with this ship
And I won't put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I'm in love and always will be

I know I left too much mess and
destruction to come back again
And I caused nothing but trouble
I understand if you can't talk to me again
And if you live by the rules of "it's over"
then I'm sure that that makes sense

I will go down with this ship
And I won't put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I'm in love and always will be

And when we meet
Which I'm sure we will
All that was there
Will be there still
I'll let it pass
And hold my tongue
And you will think
That I've moved on....

I will go down with this ship
And I won't put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I'm in love and always will be...




LIJEPA BEZ DUŠE - OLIVER

Još uvijek lijepa si
Al' noćas odlazim
Zadrži suze sve
Ništa mi ne ne znače
Sasvim svejedno je
Ti nećeš shvatiti

Živjeti sa tobom
Bilo je uzalud
Nikada dovoljno
Da ljubav vrati dug
Vrijeme bez radosti
Za mrvu mladosti

Za tvoje oči
Nekad bi život dao
Slava mrtvima
Al' ja još nisam pao
Još uvijek vjerujem
Da ljubav postoji

I neću žaliti
Kada te vidim s njim
Neće me boljeti
Jer znat ću tko si ti
Kako znaš glumiti
Kada si sigurna
Uvijek sam gubio
Kada sam ljubio
I ti si dio tog
Božanskog grijeha
Uvijek ćeš ostati
Bez duše lijepa

A sada skini se
I zavedi me
Još jednom usnama
Svojim pobijedi me
Do kraja slomi me
Bez duše lijepa


sve što je lipo ili je skupo ili ilegalno ili deblja