ko je ovdje lud?!?!

02.05.2006., utorak

.....

...nakon dugo vremena, odlucih napisat post....ipak, bilo bi u redu.uglavnom, u ljubljani je bilo prejebeno, koncert je bilo zakon...fantomasi i melvinsi su ubijali, i koncert je bio pre pre bolestan(nakon par pivica jos bolesniji!:P )....ono o cem sam htio napisat je o ljubljani!....grad je udaljen svega 200tinjak kilometara od zagreba, a TOTALNO drukciji mentalitet....grad je pun frikova, pedera(al doslovce-i to onih koji se drze za rukice) , lezbi, retardusa! ljudi imaju neki totalno cudni stil oblacenja i "isfuravanja" , i totalno su podjeljeni...naravno ima i normalnih, al vecina ekipe izgleda ko svemirci....svi su neki namazani, s cudnim frizurama, nalakirani, oblace se u kricavo,sareno,...cudno cudno....da i totalno su izgubljeni...niko mi nije znao objasnit di je cvetlicarna media park(dvorana u kojoj je koncert bio)...i kaj je najbolje ne zele se ni podrudit mi objasnit neg sam naprave neku cudnu facu i kazu da ne znaju....ja vam kazem....nakon ulazka slovenije u EU zauzeli su je vanzemaljci....to izgleda i nas ceka....nazalost....pozdrav svima! budite sretni lijepi i veseli !:-P

<< Arhiva >>