15.12.2007. / subota

da ste to vidili

bokić
kako ste
znate šta mi se dogodil prije misec dana
sidi ja na krevetu i gledam u lijepo plavo nebo ,kako romantično
kad na jednom vidim nešto pada s njega
neki vrag pada i ostavlja bijeli trag za sobom kao avion ali to nije bio avion jer je jurilo sto na sat jedino je mogao bit neki avion koji je pad zbog nesreće ali onda bi se znalo za to
ali nije to je bio meter ili et
razlog zašto ja mislim da je meter je taj što smo ka učili iz zemlj da nešto pada iz neba
a razlog zašto mislim da je et e pa zato imam neko veće objašnjenje
pa da krenem ispočetka dok sam ja sidila na krevetu i gledala u nebo u ušima sam imala ipod na kojem se slučajno našla pisma od spicegirls
i tada sam došla do zaključka da su nas možda vanzemaljci došli spasit od njih i njihove ponove vladavine ovim svijetu u smislu pjesama i mode
ali očito to nije bilo tako jer su one počele svoju turneju na veliki užas večine ljudi
i to je to pišem vam sutra
bokić
p.s-ja u niti jednom trenutku nisam mislila favorizirati spisice

- 15:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.