02.03.2007. / petak

bok,svitu!!!!
kao život ???????
moj ok mogao bi biti i bolje ali jednostavno nije neznam zašto ali valjda vrime utjeće na mene
i tako prolazi dan za danom u mome jadnome životuali nema veze valjda će jednom već biti bolje
u školi ništa posebno osim što smo napravili par gluposti koje ne doliće gimnazijalcima kao npr prvo smo picali a nakon toga odbili pisati kontrolni
znam da smo napravili nešto ludu prema mišljenju mnogih tineđera i da smo dokazali da smo jedan složan razred ali ta glupost nas je stajala ponašanja naše razrednice koja se i prije ovih događaja ponašala prema nama kao prema tako hladnokrvno a sad je gore priko matematike nego priko hrvatskoga a hrv mi predaje aljinovićka , koja se ponaša kada smo na sudu i nema milosti prema nikome
btwmayer ibelas su bili na natjecanju i zauzeli su posljednja mjesta ajme šta će aljinovićka popizdit
ali koga brig a za nju
još sam tila nešto rećo ali mi se ne da tako da je to sve za sada
bokić
pišem vam skoro

- 17:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.