< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

03.08 (1)
02.08 (1)
01.08 (4)
12.07 (4)
11.07 (2)
10.07 (5)
09.07 (2)
08.07 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fakat oš?/Ma neee

by Tincha

O ČeMu je RiJeČ


Moj blog će u većini posteva/postova imat na kraju spot neke pjesme i/ili slikice... Post više neće bit podjeljen na IZVJEŠTAJ i OVO OSTALO, nego samo na OVO OSTALO, koje mijenja ime u GLAVNI DIO POSTA... Nije bitna količina komentara već njihova kvaliteta i najbitnije mi je to 'ko je pročit'o post! Nemoj mi sam stavljat komentar da bi ja tebi pa da ti imaš više, ja ću znat ko je pročitao post pa ću sam njemu ostavit komentar!
Loodi blogovi:
Čokoladice
Purgi
Ineska
Hajba
Cura u starkama
Kezeluša
Beep Girl
Doris
MaK
TRiUs KreTeNius
Plavuša i Crnka
Predators

NeKaJ Malo o MeNi

Ime: Marko
Nadimak: Suma
Ljubav:U sretnoj vezi
Spol: Očito muški
Starci/Braća/Sestre: Sestra od 19 godina, Mama, Tata(sretno rastavljeni)
Životna filozofija: Hip-Hop, Dinamo, Informatika(Matematika)
Treniram: Nogomet, Break dance
Aktivnosti: Dodatna iz Mat, Engl i olfo "Fiz"
Volim: Svoju family, Mirnu, Isusa, Sebe, Svoje najbolje prijatelje, Break dance, Nogomet, Pričat na engleskom, Pričat gluposti, Bit na msn-u, Skijat po internetu, Mandarine, Zabavljat/Zajebavat sebe i sve oko sebe, Ić van...
Ne Volim: Sve profesore u školi (osim Kovačice, Raske, Zamjene iz Fizike, Prof iz matematike, Kozine), Bahate ljude, Školu, Učit, Igrat obranu, Kelj, Lubenicu, Sir, Paradajz(osim domaćeg pravog), Kad mi neko sere iza leđa, Lažljivce, Egocentrične, Svojeglave...
Ne Mogu: Uvjerit ateiste da im to nije baš dobro, Bit miran dvije minute bez da nekaj radim, Prestat pričat, Zabit gol iz jedan na jedan...
Želio Bi(bez h jer bi inače bilo BiH): Bit među prvih deset na državnom iz matematike(trenutno 25.), proć na državno iz engleskog, da ostanem dugo s Mirnom...
Izgledam: Imam poprilično velike uši, ali ne toliko klempave, nogu broj 47, smeđe oči i kosu, visok sam 174 cm, imam 57 kg, imam ožiljak na trbuhu od operacije slijepog crijeva, malo ko Steve Urkel(tako mi barem kažu)...
Zanimljivosti:U 8 mjeseci slomio dvaput nogu, dobio potres mozga, išao na operaciju slijepog crijeva i često išao u Klaićevu, Teško na tekmi zabim zicere, a lako ovo ostalo, Prolazim s 4.6, Šivao sam glavu i usnicu, Isus mi je uzor...
Slušam:Rap uglavnom, ostalo sve pomalo, uglavnom od pjevača 50 centa, Tupaca, Eminema, Jay-Z-a, Snoop Dogga, Nate Dogga, Akona, Kanye Westa, a uglavnom od grupa Linkin park, RHCP(Red Hot Chilli Pepperse), BEP(Black Eyed Pease), Gorillaz, POD, Bolesnu braću, Hladno voPi, Prljavce...
Gledam: Uglavnom volim gledat SF(naučna fantastika) filmove, komedije, akcijske, Vatrene dečke, Ligu prvaka, a ne volim gledat Sapunice, Ljubiće, Horore, Reklame, Glupe Hrvatske serije(Čast iznimkama: Bitange i princeze, Luda kuća...) i Neke crtiće

To je sve od mene, nadam se da ste puno saznali!

SLiKe

EKIPA
IZ
VRTIĆA
I
NOGOMET:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 22.02.2008.

Ej ti tamo, jes' ti sviro tamburicu na Z1???

Ljudiiii... evo meeeee... napokon, nemrem vjerovat.. napokon sam našo vremena i volje za napisat post... Pa ko bi reko... nakon 3 tjedna... fakat strašno... Uglavnom... ovih se dana dešavalo puno stvari!!! Ja i Toni smo išarali cijelo prečko (FLAJING FLAJING aaaaaa) i bilo nam je svima jebeno kad smo išli na Izložbu Marca Chagalla... Sam smo radili nerede... Evo htio sam u jednom postu reć da Vjeko se možda malo ispričo za ono na tjelesnom (prošli post) tako kaj se javio povijest umjesto Jurčića i tak ga spasio(dobio je 2 al jbg...) i da sam neki dan shvatio da jedan dio našeg razreda ipak nisu takve pička kakvim su se dokazali... Dosta o tom!!! Kaj radimo Gajšekici, pa to nije normalno... One jadne ribice su već oksidirale kolko ih vadimo na zrak! Po novom su svi profesori za vrijeme užine u blagovaoni... Nikad nisam vidio veću skupinu labudova na jednom mjestu! Ja i Toni se ponekad vraćamo iz škole i ja plačem kolko me nasmijava, da vi vidite kak lik zajebava ljude!!! LoL, lik dođe nekom iz mog ulaza, ej ti!! Jesi ti sviro tamburicu na Z1?? A lik ne, nisam, a Kala, ma mora da jesi 100%... Uglavnom... Ovaj tjedan mi je bilo 4 predobrih mjeseca s mojom čokoladicom (koju btw. volim naaajviše na svijetu!), a prošli valentinovo (koje inače baš ne volim, al ove godine ga je nekaj malo popravilo...). Ljudi, toplije vrijeme dolazi... Proljeće je na krovu (ili na vratima??), sad ćemo moć van bez jakni i svega...I dan je duži. U školi je sve ok... Nadmećemo se za klupice sa sedmašicama... Dao Bog da se one tak morale slijedeće godine s Tinom!!!! Sorry kaj nisam ekipi ostavljo komentare, fakat mi se nije dalo i nisam imo vremena, još su mi treninzi i tekme počeli!!! Za kraj naravno slike i video...

Ovaj video ako počneš, gledaj do kraja: Brilliance of break dance!



PIKČRZ!:

Valentinovo
Image Hosted by ImageShack.us


U ulazu
Image Hosted by ImageShack.us


Ključanica u zidu(WTF?)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Na namještaju (SIK= Suma i Kala)
Image Hosted by ImageShack.us


Dok se drugima diže njemu se spušta?? Neki impotetni?? Oš viagru??
Image Hosted by ImageShack.us


Ovaj grad čuvaju BBB!
Image Hosted by ImageShack.us



SuMa



| ~My NiGGa~ (35) | ~A TaK ĆeMo?~ | # |

<< Arhiva >>

0