< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

03.08 (1)
02.08 (1)
01.08 (4)
12.07 (4)
11.07 (2)
10.07 (5)
09.07 (2)
08.07 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fakat oš?/Ma neee

by Tincha

O ČeMu je RiJeČ


Moj blog će u većini posteva/postova imat na kraju spot neke pjesme i/ili slikice... Post više neće bit podjeljen na IZVJEŠTAJ i OVO OSTALO, nego samo na OVO OSTALO, koje mijenja ime u GLAVNI DIO POSTA... Nije bitna količina komentara već njihova kvaliteta i najbitnije mi je to 'ko je pročit'o post! Nemoj mi sam stavljat komentar da bi ja tebi pa da ti imaš više, ja ću znat ko je pročitao post pa ću sam njemu ostavit komentar!
Loodi blogovi:
Čokoladice
Purgi
Ineska
Hajba
Cura u starkama
Kezeluša
Beep Girl
Doris
MaK
TRiUs KreTeNius
Plavuša i Crnka
Predators

NeKaJ Malo o MeNi

Ime: Marko
Nadimak: Suma
Ljubav:U sretnoj vezi
Spol: Očito muški
Starci/Braća/Sestre: Sestra od 19 godina, Mama, Tata(sretno rastavljeni)
Životna filozofija: Hip-Hop, Dinamo, Informatika(Matematika)
Treniram: Nogomet, Break dance
Aktivnosti: Dodatna iz Mat, Engl i olfo "Fiz"
Volim: Svoju family, Mirnu, Isusa, Sebe, Svoje najbolje prijatelje, Break dance, Nogomet, Pričat na engleskom, Pričat gluposti, Bit na msn-u, Skijat po internetu, Mandarine, Zabavljat/Zajebavat sebe i sve oko sebe, Ić van...
Ne Volim: Sve profesore u školi (osim Kovačice, Raske, Zamjene iz Fizike, Prof iz matematike, Kozine), Bahate ljude, Školu, Učit, Igrat obranu, Kelj, Lubenicu, Sir, Paradajz(osim domaćeg pravog), Kad mi neko sere iza leđa, Lažljivce, Egocentrične, Svojeglave...
Ne Mogu: Uvjerit ateiste da im to nije baš dobro, Bit miran dvije minute bez da nekaj radim, Prestat pričat, Zabit gol iz jedan na jedan...
Želio Bi(bez h jer bi inače bilo BiH): Bit među prvih deset na državnom iz matematike(trenutno 25.), proć na državno iz engleskog, da ostanem dugo s Mirnom...
Izgledam: Imam poprilično velike uši, ali ne toliko klempave, nogu broj 47, smeđe oči i kosu, visok sam 174 cm, imam 57 kg, imam ožiljak na trbuhu od operacije slijepog crijeva, malo ko Steve Urkel(tako mi barem kažu)...
Zanimljivosti:U 8 mjeseci slomio dvaput nogu, dobio potres mozga, išao na operaciju slijepog crijeva i često išao u Klaićevu, Teško na tekmi zabim zicere, a lako ovo ostalo, Prolazim s 4.6, Šivao sam glavu i usnicu, Isus mi je uzor...
Slušam:Rap uglavnom, ostalo sve pomalo, uglavnom od pjevača 50 centa, Tupaca, Eminema, Jay-Z-a, Snoop Dogga, Nate Dogga, Akona, Kanye Westa, a uglavnom od grupa Linkin park, RHCP(Red Hot Chilli Pepperse), BEP(Black Eyed Pease), Gorillaz, POD, Bolesnu braću, Hladno voPi, Prljavce...
Gledam: Uglavnom volim gledat SF(naučna fantastika) filmove, komedije, akcijske, Vatrene dečke, Ligu prvaka, a ne volim gledat Sapunice, Ljubiće, Horore, Reklame, Glupe Hrvatske serije(Čast iznimkama: Bitange i princeze, Luda kuća...) i Neke crtiće

To je sve od mene, nadam se da ste puno saznali!

SLiKe

EKIPA
IZ
VRTIĆA
I
NOGOMET:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 09.01.2008.

Mr. Policeman, nije dovoljno pismen! Fuck the police, I said fuck the police!

Glavni dio posta:Eto ga, počinje škola, za 4 dana... Sad će mi neko srat kak ga podsjećam, jbg, bolje se za taj šok pripremit mentalno par dana prije... Eto, počinje vrijeme opstanka i odluke za neke, sad treba povuć, treba završit s ocjenama, treba se potrudit, tu odlučujemo di bumo se upisali... Eto tako seru nama svi profesori, i starci, i svi stariji od nas... Ima tu i istine, al dobro, svako ovisi samo o samom sebi! Dosta o školi, još malo slobode imamo... Ove praznike smo, mislim da svi, fakat jebački proveli, meni su najbolji dosad, bez obzira na probleme s nogom... Fakat, ko po ljeti, samo je trideset stupnjeva manje vani, i vrijeme je kraće...
Uglavnom glavno da je ekipa jebačka, znate kak se ono kaže: "Di nije čeljad bijesna, nije ni kuća tijesna".
Danas idem s mamom u autu s pikanja(Hipo(Hiposenzibilizacija) kojom sprečavam alergiju) i vidim Brzija vani i viknem:"Ej, ti tamo!" Onda je mama malo stala, pa sam malo bacio riječ-tri s njim... Rekoh nek pozdravi cijelu ekipu, ako nekog nije, eto ja ga pozdravljam... I o tome dosta, nemrem dočekat da odem van... Skidama ovu jebenu langetu(nadam se) za 4 dana, tako da, kraj mojim mukama... Mislim da me ekipa od ove kose neće ni prepoznat...
Možda su se malo zaželjeli mene, ko kak smo se mi Jure, kad je bio u kazni(Jura, veliki LOL)... Moja ljubav me posjećuje često, lijepo od nje... Čak sam joj obećao da ću gledat Titanic s njom, kaj sam i ispunio(jeeej), sad me ekipa više ne može zajebavat za to, ha!(U ovom dijelu, za onaj mali dio populacije, koji ne znaju, pričam o jednoj od čokoladica...). Na msn-u se ostaje do kasno, fala Bogu, pa jesu praznici ili ne? Napisah ovaj novi post tako, da ljudi ne bi govorili napiši novi post i tako, jer je već vrijeme... Ako želite provjeriti najnovije dodane riječi u riječnik, odite na Makov blog(ovo je reklama, Mak, moraš i ti mene ponekad spomenut!) i vidjet ćete različite nazive za sunčani sat! Ne znam neke novosti jer me nema vani, ne znam o čemu da pišem... Jedna stvar: odite oni koji nisu bili na Glupača fakat, pa ćete se malo nasmijat, i pogledajte komentare...Uglavnom, ovo je bio loš dio posta... Sad(es a de) ide najbolji dio, kaj su video i slikice, ali pošto me nema vani, moj smisao za fotografiranje je privremeno olijenio, tako da ćete dobit samo video, ali tu ima nekaj zanimljivog... Pogledajte i poslušajte pjesmu, pogotovo riječi, istina je, lik fakat ima muda jedini reć istinu... I ajde dobro, dvije slikice:


Frenkie - Mr. Policeman


Dvije jebačke slike!:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Mirna, volim te!


SuMaaaaaaaaaa(Tena baš ću se potpisat!)

Dolje komentari, uzmi(print) ili ostavi(komm)...



| ~My NiGGa~ (119) | ~A TaK ĆeMo?~ | # |

<< Arhiva >>

0