Zabavan blog

subota, 08.07.2006.

8.7.06.

Ej bokk ljudi evo mene napokon pišem!!!!!!!!Nisam vam do sad pisala jer sam bila na treningu,a onda sam morala rucat itd.Istovemeno pišem i na playtoyu očekujem yumi.A kak ste vi meni danas?Ja sam dobro ali se dosađujem.Nevolim školu,ali obožavam prazinike i na praznicima se samo dosađujem i neznam kaj da radim po cjele dane!Danas sam bila malo vani ali je blato jer je cjelu noć padala kiša.Jedva čekam more!Tam bar imam kaj radit a e tu u Zagrebu se samo dosađujem!!!Molim vas ostavite mi puno komentara!!!!!!!!!Ja mislim da ću danas još pisat ali malo poslje wavewavekisskiss
A sada su na redu slikice!!!!!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Marica
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Pesek
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Garfield

- 14:37 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ovo je zabavni blog

Linkovi