Image Hosted by ImageShack.us Neznam šta - sinkovicev blog - Blog.hr

sinkovicev blog

20.03.2006., ponedjeljak

Neznam šta

Danas sam dobio 3 petice,ali iz tjelesnog. Ali nema veze glavno da sam dobio nešto dobro. Imali smo 2 dosadna sata matiše, jer nije bilo ove iz povijesti. Ali da učinimo sat zanimljivijim, ja i frend smo počeli sprdavati ostale oko nas. Profka je poludila dok su se drugi parali od smijeha. Ja sam čak plakao od smijeha. onda šta je još bilo danas. A da, ova iz oppa nas je zadržala i sedmi sat pa sam zakasnio na bas.

I da. Danas sam vidio dvije cure koje mi se sviđaju. Mislim da bih mogao čak i hodati s kojom od njih( za one koji me neznaju, ne volim veze, pa sam češće s nekom curom na jednu noć).

Sutra nemam škole pa idem ujutro u Opatiju sa frendovima.

Neda mi se više pisati
ostavite komentare pa se čitamo
boh
- 20:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Po treci put, u ovom cete blogu vidjeti,procitati,a i osjetiti kako sam koji dan raspolozen

Linkovi

Čitaj i plači

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
GLEDAJ ŠTA TI DAJU AKO SI DOBAR

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nisam našao niti jednu skoro sliku moju pa sam stavio ovu,kad sam bio pod gasom na jednom partyju
Ja

Šta kažete na ovu gitaru
zgodne gmmm...tange

AC DC

SOAD RULES

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
_______________________________
Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!


____________________________

OOOOOJJJJJEEEEE

Image Hosted by ImageShack.us
OVAKVU IMA MOJ FREND ALI DRUKČIJA BOJA

Bolje je biti sam sa sobom, nego sam bez sobe.

Hoces li da ti ispricam vic od kojeg ce ti otpasti sise? ...... Neka, vidim da ti je neko vec ispricao!!!

Idu dvije plave cackalice ulicom. vJedna je bila crvena a druga takodje zuta.

Sta leti i ima cetiri noge?
Dvije ptice!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Još toga

Idu dva "Š" ulicom i sretnu "S", veli "Š":
- "A vidi onog glupana što se zalizo."

Koja je sličnost između pileta i željeza?
Oboje je zuto, osim zeljeza!

Image Hosted by ImageShack.us

Setaju papagaj i kikiriki ulicom. Kikiriki se obraca papagaju:
- "Jebes mi mater ali je ovo najgluplji vic u kome sam ja sudjelovao!"

Nema plemenitije životinje od ove, makar ne postoji
black dragon

Image Hosted by ImageShack.us

Iduvam dvije mrvice kruha ulicom i mrve se od smijeha.
hehehehehe

Image Hosted by ImageShack.us

Idu dva kapetana ulicom, jedan kuka a drugi jadikuje!

Sta je malo, bjelo i nevidis ga ?
Flasa mljeka iza kuce.

Image Hosted by ImageShack.us

Zasto zec ima duge usi, a kratak rep?
Pa da je obrnuto bio bi vjeverica.

Image Hosted by ImageShack.us