< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Moj prokleti život
Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
tri mudraca
najbolja ex šestašica
metalka=)
M.M. fans
starke
blog moje naj frendice
Bright Eye
Mali trol
Tessa
Nisha
Death angel
Razredni blog
Krekica

(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik -
Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj
blog i tako mu
pomognite na
njegovom putu do
World Domination!!!

Neću pisat ouno o sebi
jer prolazim kroz faze
i svaki tjedan oću nešto drugo
Napisat ću samo
da se smatram metalkom
Slušam uglavnom power metal
ali imam i neku čudnu sklonost
prema gothic rocku....
ŠKOLA:
ŠPUD
Tj.Škola primijenjene
umijetnosti i dizajna
ODJEL:
Scenografija i aranžerstvo
MJESTO STANOVANJA:
tamo tamo daleko di
ne dopire ni božji prdac





Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

petak, 06.10.2006.

Mrzim naslove

Evo me!!!Et da vam ispričam što se sve dogodilo...Upoznala sam jednu super curu...Zove se Anja i ide u osmu gimnaziju...Super je...Onak...odmah smo se skužile...I tak...Situacija u školi je malo bolja...Sad sam napokon pohvatala kak se svi zovu...BRAVO ZA MENE!!!!Et...u petak sam bila na Fishnjaku(Ribnjak) i pričala s Malim Trolom(Anjom) i bilo mi je super!!!Uspjela sam ostaviti tam 4 CD-a od Iced Earth,2 Hladna piva i još hrpu drugih dobrih CD-a!!!Jebote!!!Ma niš neobično za mene...A sad...VIKEND!!!
Mali trol,Romana,Budak,ja i još neki smo se trebali naći na TRGU,a mene čale nije pustio...Pa sam ja u depri otišla do crkve čekat svog predragog Budaka jer ni on nije mogao ić...Došla je i Proditorka pa su se nekaj raspravljali o politici i vjeri,a ja sam naravno buljila blijedo ko neko tele jer mene,naravno,muče drugi problemi...Tako u napadu jakih osječaja tri puta sam se zveknula u ogradu jer je bio mrak...Ništa netipićno...Pa je došla jedna druga Anja i stala me kao masirat jer je bila živčana...Ma,uopče me nije masirala...GNJEČILA ME!!!Vidjeh da bi bilo vrijeme da odem doma...pa sam i otišla doma...Tak...Javila sam se mami i otišla na ljuljačku iza kuće...Slušala sam pjesmu Uncle Fucker i baš na kraj DUUUM!!!Pukla štanga od ljuljačke...Kak je bolilo!!!!Lijepo sam se razvalila...Cijeli desni guz mi je plav,hlače sam si strgala,prst mi je nateko,lakat mi je sav izgreban...Otišla sam u sobu da se malo smirim jer sam duuugo letjela....Onda baka:“Saaaaaarrrrrraaaaa de usisaj stepenice!!!“I tako ustajem se ja da ih usisam...Dolazim do utičnice sagnem se da mogu ukopčati i .......JAOOOOO!!!!!!!!Upiknem se na kaktus i što je najbolje ne mogu izvaditi dio bodlje već me to sad iritira u koljenu...Jeeeej...Ma subota i pol...A tek nedjelja...
DOBILA SAM ONAJ TROSTRUKI ALBUM SCORE OD DREAM THEATERA NA OTV-u!!!JEEEEEEEEEEJ!!!!!!!
Ma koji vikend...I malo sam si razmišljala o situaciji u školi pa evo što sam zaključila:
1.Svi su suuuuper!!!
2.S nekima ima malo poteškoča u komunikaciji.Npr.Naila,Grčo,Anamarija,Roko,Ana,Sanja,...
3.Profe stalno imaju PMS iako ih je prošla menopauza.
4.Jebote kako sam pametna...
5.Jogurt nema kralješnicu...
6.Na nogama imam pet prstiju...
7.Laziću,ubit ću te...Tko će sad pjevat Barbie Girl?!?!?
8.Kora,i tebe ću ubiti zato što si prešla u B razred!
9.Vanessa i tebe ću ubit zato što nisi u C razredu!
10.Proditorka...Tebe ću ubit iz zajebancijeJ!!!
Evo...proširila sam vidike što se tiće glazbe...
Npr.Simphony X
Helloween
Cult
Children Of Bodom
Korn
Blind Guardian
EVO DA VAM NAPIŠEM TOP LJESTVICU PJESAMA PO SLUŠANOSTI:
1.Hate me(Children Of Bodom)
2.Bright Eyes(Blind Guardian)
3.Forever and one(Helloween)
4.Ytse Jam(Dream Theater)
5.Ghost Love Score(Nightwish)
6.Gaće(Septica)
7.Burn in hell(Dimmu Borgir)
8.Seven Angels(Avantasia)
9.Stratovarius(Stratovarius)
10.Path(Apcalyptica)

Et...Budite mi pozdrafljeni!!!



Komentari (9) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.