at što su to EMOCIJE?!? - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

17.10.2006., utorak

što su to EMOCIJE?!?

Prošli tjedan imali smo predavanja i upoznali smo novog profesora - KnezOOOvića (naglaaasak je malo drugačiji!, s tim da sam čula da se do prije par godina prezivao najnormalnije Knezović, ali je u našoj metropoli u modu ušla promjena naglaska u prezimenu kako bi samo prezime zvučalo više hrvatski). Mogla sam si misliti da će čovjek imati bradu, to je nekako postao glavni modni detalj psihologa (iliti intelektualaca kako se još psihološka elita voli nazivati) - ima ju je Drenovac, Takšić, Freud, Pavlov, Binet, Ebbinghaus, S.G. Hall, Wundt,...i da više ne nabrajam (mislim da sam dokazala šta sam htjela reći). Predavanja su bilo po mome mišljenju zanimljiva, ali čovjek stvarno nema pojma o vremenu (njegovih 5 minuta je u stvarnom svijetu pola sata).
Danas smo imali vježbe koje su u svakom slučaju bile "drugačije" (što bi o mojoj srednjoj školi nazvali moderna nastava). Cijele vježbe su mi prošle na način kao da svi slijedimo na kavi (osim što nije bilo kave) i opušteno raspravljamo o nekoj temi. Iznenadilo me kada je draga asistentica izvadila drvene bojice i rekla da nacrtamo neku EMOCIJU. Tada smo shvatili da nas je većina likovno nepismena (većina nas nije ništa crtala od osnovne škole kada smo imali likovni, a neki ni onda). Evo jedne vizije o emociji:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Međutim vrhunac svega je bilo kada se Valerija pretvorila u malog zelenog vanzemaljca i počela nas "proučavati". Koja je svrha vanzemaljca, nemam pojma?!?(ako je netko skontao neka mi javi!) Uglavnom ovaj post pišem da vidim kako ste vi doživjeli današnje vježbe i novi način rada. Meni je osobno sve bilo šašavo i više zezancija, nego nekakvo prikupljanje informacija i učenje (i kako je asistentica rekla glavno pripremanje za ispit). Nadam se da je to samo zato što su to prve vježbe i još se Valerija nije uhodala, jer ako se tako nastavi mislim da nećemo imati previše koristi. Nemojte me krivo stvatiti, sviđa mi se ovaj koncept rada u kojemu smo svi aktivni i u međusobnoj interakciji, ali to nema smisla ako asistent nema kontrolu nad razgovorom i ne usmjerava nas u pravom smjeru (bez toga sve je to kao da Mara i Kata pričaju na tržnici), zar ne?
Eto nešto malo od mene, da prijeđem sa riječi na dijela i napišem koji post da siroti Stud nije u manjini
Pozdrav ljudi!
BACH

- 19:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>