at Dal' je sve bilo samo fol? - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

16.10.2006., ponedjeljak

Dal' je sve bilo samo fol?

Ako ovako krenem(o) s blogom, ovo bi mogao biti MOJ i SAMO MOJ blog. Nije da sam sebičan i da ću ga uzet... Nisam takav... problem je u tome što ja jedini pišem u zadnje vrijeme? A jednom davno davno, upozorio sam da se gasi. Onda sam, kao, malo živnuo stvar s blogom i zaživio koji mjesec. Nema veze, ako me sad netko pita jel imam svoj blog, znate što ću reći? Reći ću da imam SVOJ blog! A koji link ću mu dati? Ovaj, od Srinkoline! Pa vi onda živite u zabludi da imate neki svoj blog! A ha!! Ma ne... Neću ipak, samo se kao, malo šalim i malo prijetim. Pozdravljam one najvjernije koji ostavljaju komentare: Bach, Marica, Snoopy,...
Usput, osvrnut ću se na faks. Eto, počela su nam predavanja. Ustvari, ovaj tjedan će počet baš zapravo – to je ono kad imamo svaki dan po jedno predavanje. Ne znam da li se i koliko se toga promjenilo u nama i među nama, ali nadam se da se ništa nije promijenilo na strašno... jer, ljudi (bi se trebali) se mijenjaju. Možda smo svi postali ozbiljniji?! Ha! Ova mi je dobra, jel? Vidim da nas opet pati manjak informacija od nama dragih nadređenih. Trebali bi oni uvest neku telefonsku liniju za informacije. Hot-line varijanta... Ali nešto kao da ništ od toga, čini mi se.
Toliko toga od mene (na MOM blogu)! Javim vam se nakon prvih par predavanja!

P.S. Ma šalim se, svi komentari, a bome i postovi su, dakako, dobrodošli! I neću vas prisiljavat, prijetit vam i budit vas kasno u noć da nešto napišete! Neću vas ni zvat sa javnih govornica i ucjenjivat da nešto napišete na blog! Ali neću ni klećat, molit, žicat...

by Stud
- 21:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>