at kadar 1, scena 1, 3. put!! - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

08.10.2006., nedjelja

kadar 1, scena 1, 3. put!!

Ej, vi neki!! Pa gdje ste vi do sad? Ili, gdje smo svi do sad (uključujući i mene). Evo, bliži se opet i ovo nanovo – faks i ine (ne)prilike. Jedino što nemamo predavanja sad odma, nego neki dolaze po potvrde, neki na ispit... Ali dobro, doći će i predavanja! Ne znam dal mi nedostaju ili mi se već neda ići na njih... Ali mislim da mi ipak malo nedostaju - jedva čekam da opet vidim svu ekipu... Ne znam kako je vama prošlo cijelo ljeto i ovaj produžetak, ali meni se konkretno nije događalo ništa značajno i ništa posebno. Čak mi je bilo i malko dosadno i dani su mi prolazili vrlo polako, jednaki jedan drugom... Ali, nisam tu da pišem o sebi! Dakle, samo sam vam svima htio uručiti pozdrave i sreću (nekima na još nekim ispitima, a nekima na početku novih obaveza). Nadam se da ćemo se malo družiti sad na početku, kad još nije ništa "gusto"... I kad je vrijeme relativno povoljno... E da, i pošto nitko još nije, ja ću: službeno otvaram početak nove nam godine (školske) i novih zafrkancija vezanih uz faks i novih postova na ovom našem psihološkom blogu! Neka nam je svima uspješna, ova treća...

by Stud
- 20:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>