at Ako nekog zanima... - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

13.09.2006., srijeda

Ako nekog zanima...

Kao što već znate danas je bio usmeni iz razvojne, pa sam odlučila informirati sve one koji nisu bili što im je očekivati slijedeći puta. Dakle ovako, na pismenom su bila pitanja ko i prošle godine i za to STVARNO nije trebalo naučiti ništa više.wink Ali profesorica ima malo čudne kriterije, mora vam biti gotovo sve točno za 5, često dijeli polovične bodove za nešto što mislite da ste dobro napisali, pa zato dobro obratite pažnju na detalje i napišite ih sve.(npr. kod kazne je inzistirala na spominjanju posljedica) Također kod nekih pitanja je očekivala malo opširnije odgovore nego što je većina mislila (rekapitulacija).headbang Međutim sam taj pismeni nije bio neki big deal, da se to lijepo, bez puno vremena i truda naučit za dobru ocjenu pa vam preporučam da napravite upravo to. Danas na usmenom očekivali smo da će situacija biti kao i na prošlim rokovima, da ćemo moći prihvatit ocjenu koju smo dobili, za višu odgovarat ono što nismo znali, a za dvije više odgovarat sve. E, pa nije bilo tako, već je profesorica nekima upisala ocjenu ako su bili zadovoljni, neke je pitala za ocjenu više i ono što nisu znali u testu ili su dobili polovičan bod i sve ostalo, a neke nije ni pitala žele li odgovarat već su morali. Tako da nas je većina na kraju odgovarala. Ja sam dobila tricu iz pismenog, ali na usmenom sam znala samo ona pitanja iz testa, kad me pitala dalje nisam imala pojmano(bože, sramote!), što je bila posljedica mog velikog neznanjalud, ali i pitanja koja su se ticala nečeg što bi vjerojatno znala jedino da sam baš naučila sve od a do ž (kritike Chomskog).bang Međutim prof. je totalno ok što se tiče tih ocjena, rekla je da zna da nam trebaju za prosjek itd. pa mi je dala priliku da odgovaram za veću ocjenu na slijedećem roku, ali s tim da mi trica ostaje u svakom slučaju...thumbup Dakle, naučite što bolje za pismeni da se ne zajebavate na usmenom, a ak već niste naučili dobro za pismeni pa očekujete neku ocjenu koja vas ne zadovoljava iskoristite onih par dana prije usmenog za detaljno utvrđivanje gradiva.nut Eto, to je to...pozdrav svima! wavePičić*C mah
- 17:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>