at Nešto za insomničare... - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

18.02.2006., subota

Nešto za insomničare...

Prošlo još jedno Valentinovo, izazvalo brojne polemike izmeđe valentinofoba i valentinofila, ali ipak, PROŠLO JE.
Priložila bih dokaz da ljubav nije bitna samo na taj određeni datum i da se ona može dogoditi (i događa se) na neki posve nerazvikan dan (ajd dobro, moraju i cvjećari nešto zaraditi, iako mislim da je njima cvijeća na vrh glave da ga ne bi poklonili za Valentinovo ni po cijenu života, a da ga dobiju, osoba koja ga je uručila najvjerojatnije bi ga dobila nazad – u glavu... A valjda i u tome ima neke romantike.), ali uzmimo 17.2. Dobro, nije to baš običan datum, bar ne meni... Taj datum ja oduvijek znam kao ''drugo Valentinovo'', jer su se moji tada upoznali. No ove godine je i meni bio dobar taj datum... Unaprijed se ispričavam na manjku uobičajenog sarkazma, ali prije pola sata sam se vratila iz grada i ne mogu maknuti ovaj glupi smile s face... Obrazi me bole, ali ne mogu se prestat smijati. Bila sam vani s legom, njegovom curom i njegovim legom... Neki zlobnici (koji će se prepoznati) to su pokušali nazvati double date, ali to stvarno nije bilo to, čak je bilo i još ljudi s nama. :)
Neki će reći da sam se zatelebala... Pa, maaaaaalo i jesam... A u klinac i ja, sad se mogu pozdravit s koncentracijom – toliko potrebnom za učenje turbo dosadnog ''pamćenja''.
Ali svečano obećajem:
1. Pokušati ću ne dosađivati drugima s tim... Rekoh, POKUŠATI. :)
2. Neću biti jako njonjava.
3. I 100% neću postati valentinofil.
Neću vas više daviti proljevom osjećaja i obećanja, idem polako u krevet gdje ću najvjerojatnije ostati do jutra, a hoću li zaspati, e, to je druga priča... Rerna, imaš savjet?

Vaša Mona
Image hosting by Photobucket
- 00:43 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>