at Sačuvaj B(l)ože! - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

13.02.2006., ponedjeljak

Sačuvaj B(l)ože!

Stidim se priznati, ali neki od nas su ustali u pol 6!

Savršenu tišinu prekinulo je ekscentrično zvono budilice. Otvorila sam oči iz sve snage poželjela da me posred čela opizdi sjekira...bilo bi mi draže!! Nebi toliko boljelo! Ali..(kojeg li iznenađenja!!) zajebalo me i morala sam ustati. Lijeno sam nakon 15 min premišljana protegnula papke i psihički se pripremila za 'DAN D'! Otpuzala sam do kupaonice gdje sam stala pred ogledalo i našla se pred dilemom "Dali da se umijem ili da se ubijem?!". Slegla sam ramenima i poslala onih 17 i pol podočnjaka iz ogledala u kurac!
Trebalo mi je nekih 17 minuta da se obučem i odlučim hoću li popiti kavu ili ne. Vječna dilema me i dalje mučila: "Ako popijem kavu bjegunka mi ne gine, ako ne...zombiranje." Jedva držeći oči otvorene krenula sam. Kako sam stigla do Rerne sam Bog zna...!
Čim smo došle maca je nabacila ozbiljno zagrijavanje za meč dana. Nakon što smo zaključile da to jebački rasturamo i da nas boli kurac ako padnemo (iako smo obje 'tiltale' očima same sebi sugerirajući suprotno) krenule smo do faxa. Tamo nas je dočekao apokaliptični komentar iz usta van end onli Britni koja je u panici izjavila:" Ali ja ne znam nedostatke kvotnog uzorka!!!". Ja i još nekolicina koleGICA 'zatiltale' su i vratile se mislima o pivu i sličnim slatkim gadostima...;) predpostavljam.
Ispit je bio genijalno proveden i eksperimentalni uvjeti bi bili savršeni da se nišmo svi osjećali ko' parci iz Šuletovih nenadmašnih priča. Slijedila je uputa koja je bila nadasve JASNA i u funkciji MOTIVACIJE respondenata. Štoviše, oduševljenje se nije moglo skriti sa ukiseljenih faca koje nisu znale dali da se rasplaču ili da se počnu histerično klebariti. Ja sam se odlučila za b opciju ovog nadasve zatvorenog pitanja...
Nakon što sam ižvrljala po ponešto o svakom pitanju (da se koje slučajno nebi osjećalo zapostavljeno) ustala sam i otpilila na pivo da zalijem nesigurni ishod današnjeg pohoda...i isplatilo se...pivo nikad nije bilo slađe =)!

Otrovni Ivek
Image hosting by Photobucket

- 20:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>