< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTsi...on/oFF

Opis bloga

nutovo je blog,jedne male izgubljene u vremenu i prostoru.......nutnaughty

Image Hosted by ImageShack.us

evo i neki blogovi koje ja čitam...............
Ja i Zezicasmijehpartysmokin
Lučinut
naša šatro Nina.....hehenut
**Fufica**
Kikač i Barbienut
**3 fakera...**
Sara the repericasmijeh
Tajčicasmokin
Ančica.....cerek
super dizajnovi
gadura dizajn....
loše Zamećanke
..grof..


..ja kao beba..smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..živim..G.zametzubo
..idem..medicinska šk u Ri..1.1 eek
..slušam..svašta al ne sverolleyespjeva
..volim..Rijeku,sebe i druge..laze


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


image hosting file


Click here to get avatars like this!



MySpace


Image Hosted by ImageShack.us


svašta po malo....



Free Music

Free Music



Free Music


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Friendster images

Friendster images



Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting



pjesmice......

u dusi sam dijete
koje nezna da mrzi,
u zivotu sam putnik
koji uvijek izabere
pogresan put,a u
stvarnosti sam budala..
koja uzalud voli...

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Lakše je čuvati se otvorenog neprijatelja,
nego neprijatelja koji se krije pod imenom prijatelja.


image hosting file

image hosting file




Nemoj da me mrziš,
neka vrijeme mržnju briše,
ostanimo prijatelji,
kad ljubavi nema više.....



Ja nisam anđeo kako ti se čini,
ja samo iskorištavam tvoje mane, izvini.
Mene su stvorili đavoli i grlile hladne kiše.
Za mene je ljubav samo treni NIŠTA više!


Blog images




Voljela bih da sam suza
da se rodim u tvojim očima
da skliznem niz tvoj obraz
i umrem na tvojim usnama!!!



MySpace Layouts





Ljubav je cigareta
poljubac je dim
pepeo je uspomena
šta ostaje sa njim!!



Ako jednom shvatiš što si izgubio
Biti će prekasno da bi se kajao
Živjet ću drugim životom nekim
I lutat sama zemljama dalekim
Možda se i sretnemo jednom
Ali vjeruj- biti će kasno
Jer srcu je opet uzeto
Nešto što je bilo PREKRASNO!!!









..ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

*lacoste*
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-18

*usne*
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-18

*na kišici*
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-18

*ihihi*
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-18




ponedjeljak, 04.06.2007.

new stpo

Image Hosted by ImageShack.us

mahaloooo..evo i mene,sjetila se da i ja imam blog smijeh
evo sad u školi ludnica.....ipak kraj godine...pišemo kontrolne i te gluposti...i tako....
evo bile jučer ja i Nina kod Luce na krizmi....ajme super nam je bilo....došle mi kod nje oko 9 ujutro,ono jutarnja kavica i te spike....smijeh
a doma došle oko 8 navečer smijeh...cjeli dan bile kod nje,zajebavale se,bile na msn-ovima.....pile...party.....uglavnom bilo...loooodooo....smijehparty
jadan Lucijijin bratić sa nama smijehsmijeh mislim da je puko smijehsmijeh
posjetile smo i novo otvoreni kafić.....Kucka....haha....ma zakon je tamo.....odite!!!! (btw. na Marinićima je).......


Sjedim sam u mraku sobe.
Osjećam prazninu
Prazninu što je ostala za tobom.
U glavi mi se isprepliću misli,
Polako me vraćaju u prošlost,
U dane kad sam bila sretna
U dane kada mi osmijeh nije
Silazio s usana.
U dane kada si bio tu.
Čudno je
Osjećam se tako sama.
Tako odvojena od svijeta.
Pred očima mi tvoj lik,
Pogled anđela.
I shvatim koliko mi fališ.
Koliko mi fale tvoji dodiri,
Tvoj glas,
Koliko mi fali da još jednom
Čujem “Volim te”
Sad znam da nije bilo iskreno,
Ali ipak fali mi.
Zašto te tako teško zaboraviti,
Odustati od svega
Kad si me tako povrijedila.
No znam,
Srce ne bira
Preslaba sam da se borim,
Da se uvjeravam da te mrzim.
Teško je protiv srca,
A ono govori da te još uvijek
Neizmjerno volim...



...još malo Golubinjake.......weeeee.....ajme super mi je taj izlet na kraju godine,jer se uvijek ovi nale ko deve pa im se smijemo....smijehroflnut

~~ Djevojka upita svog decka "Da li si zaljubljen u mene?", On odgovori Ne!
Ona ga pita "Mislis li da sam lijepa?" , On odgovori Ne!
Ona ga opet pita "Da li sam ja u tvom srcu?" - On odgovori Ne!
Na kraju ga upita "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?", a On opet odgovori Ne!
Okrenula se i veoma tuzna odlucila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaze joj: "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustis, ja bih umro zbog tebe!" ~~


Ja i ti imamo svoju priču,
ali ti dobro znaš da sve priče imaju kraj,
neke tužan,neke sretan...
Naša priča nema svoj kraj,
zašto,zašto ne dopustiš da je dovršimo,
pa makar imala tužan kraj?
Zašto si samo sporedan glumac
u našoj nedovršenoj priči?
Zašto si sve tužne osjećaje poklonio meni,
meni koja neznam gdje ću sa njima?
Molim te,dovrši našu priču
kako bi ti osjećaji nestali u moru sjećanja,
sjećanja kojih ću se uvijek sjećati,
sjećanja zbog kojih ću se,
koliko god bila bolna
htjeti vratiti u našu nedovršenu priču,
samo zato što je bila NAŠA...


eto i to je bilo to....

čus od SRETNE MALE....i nedajte da vam sunce udari u glavusmijehsmijeh

|...make me happy!... 34| ...if u really need...| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.