petak, 21.03.2008.

Podsvijest

Škola je završila. Mučenja su završila, a ja se još uvijek nemogu odmoriti. Sinoć sam se nadao da ću se pošteno naspavit barem do 10-11 sati. No, kako to biva želja mi se nije ispunila.
U krevet sam se doslovno bacio oko ponoći, no zaspao sam tek oko 1 ili 2. Više ni ja nisam siguran.
Kad sam napokon sklopio oči i utonuo u san, nije sve bilo onako kako sam se ja nadao.
Umjesto nekog prekrasnog sna, sanjao sam kako izlazim na ploču i ona profa iz matiše me ispituje.
Naravno, ja ništa nisam znao, te me je poslala na mjesto i dala jedan. Onda se počela derati na mene uz povike poput „ti si nula, jade jadni, ti ćeš bit niko i ništa, ti si propalica...“.
San se nastavlja te sam se ja digao iz klupe pohitao da pobjegnem iz razreda.
No kad sam otvorio vrata, stvorio sam se opet u istoj učionici. S istom profesoricom, s istim vrijeđanjem i strahom.

To mučenje se ponovilo neklliko puta dok se nisam konačno probudio. Pogledao sam na sat i vidio da je tek 6 ujutro.
Ali nisam dalje pokušavao opet zaspati.

Previše sam se bojao.


| 21:44 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Srednjoškolske kronike - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sranje od bloga!
Ovo mi nije prvi blog, (neznam ni sam koji mi je ovo) a ovaj ima samo jednu svrhu - DA SE JA IŽIVLJAVAM NA NJEMU. Naime ja sam vam još jedan istraumatizirani TEEN kojemu je psiholog rekao da se pokuša opustiti pisanjem. I evo me. Nemojte se čuditi ako se na blogu počnju pojavljivati gadljivi, ružni i neprikladni sadržaji jer se eto malo oću zajebavat. Ako će te čitati čitajte, ako nećete odjebite.

Free Counters
Free Counters