srijeda, 19.03.2008.

Vratio sam se u velikom stilu............(valjda)

Kao što ste primjetili nije me bilo neko vrijeme. Naime kao što sam vas već obavijestio došao je račun za internet i sve dalje je povijest koju smo svi barem jednom proživjeli.

I sad novosti.

Kao prvo, vjerojatno ste primjetili da imam i novi dizajn. Ovaj mi je baš simpa i ostavit ću ga do daljnega. Djelo tri mudraca

Drugo:KONAČNO SAM DOBIO ADSL I SAD MOGU NEOGRANIČENO NESMETANO PISAT BLOG!!!!!!!!!!!

Treće. Vjerovali ili ne POČEO SAM PISATI KNJIGU. To će zapravo biti spoj mojih dnevnika i sjećanja. 80% će biti napisano prema istinu a 20% ću malo nadodati da se stekne dramtičnost.

Eto sad kad sam vam rekao novosti te objavio svoj povratak, možete očekivati redovite postove.

Veselim se druženju s vama te Adio!

| 13:55 | Komentiraj (4) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Srednjoškolske kronike - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sranje od bloga!
Ovo mi nije prvi blog, (neznam ni sam koji mi je ovo) a ovaj ima samo jednu svrhu - DA SE JA IŽIVLJAVAM NA NJEMU. Naime ja sam vam još jedan istraumatizirani TEEN kojemu je psiholog rekao da se pokuša opustiti pisanjem. I evo me. Nemojte se čuditi ako se na blogu počnju pojavljivati gadljivi, ružni i neprikladni sadržaji jer se eto malo oću zajebavat. Ako će te čitati čitajte, ako nećete odjebite.

Free Counters
Free Counters