subota, 15.03.2008.

Šta se dogodilo s crtićima!?

E da vam se ispričam što me nema neko vrijem. Naime moram skratit vrime na internetu jer je došao račun za telefon (rofl) pa shvatite da vam nemogu posjećivat blogove i pisat nove postove.
Zasad radim u ilegali, ali vratit ću se ja...

A sad malo razmislite...KOJI SE KURAC DOGODIO S CRTIĆIMA?!


Kao manji (zapravo sve donedavno da budem iskren) sam vječno gledao Cartoon Network. I uživao sam gledajući ga.
U to vrijeme su prikazivali klasike koji su se mogli pogledati po 9999999 puta i svaki out bi ti bili napeti. To su bili Scoby Doo, Kremenko, Tom i Jery, Jetsons itd.

Sve samo klasici, crtići uz koje su se generacije odgajale.
A danas...
Nekidan sam prevrnuo na Cartoon i gledao ga jedno sat vremen.
To se pretvorilo u jedno obično smeće da budem iskren.
Umjesto legendarnog miša Jerrya sad prikazuju nekog klinca koji se pritiskom botuna pretvara u svakavkva ljigava čudovišta i sve tuče oko sebe.

Umjesto Kremenka, sad prikazuju robote u kojima je čovječanstvo uništeno te sad vode rat protiv Aliena, naravno sve uz ogromnu količinu nasilja i razbijanja.

Idemo dalje, Jetsonsa sad se prikazuje neka mala koja razbija čudovišta (od kojih kad sam ja bio mali nisam mogao spavati) te sad mogu misliti kako je djeci od 6 godina kad to sve gledaju.

Inače to je sve postalo pretužno. Legendarne smicalice i trikovi su zamjenjen s besmislenim razbijanjem i uništavanjem.
Prekrasne slike starih ručno bojanih likova sad su zamjenili preružni likovi s kockastim glavama koji se miču poput likova prve video igrice.
Navodno je to sad moderno.

Nebih se čudio da se za deset godina počnu pojavljivati crtići gdje glavni likovi puše marihuanu i seksaju se bez zaštite.

I sad se mi čudimo odaklen toliko nasilja, a sve počinje u tako ranoj

| 18:15 | Komentiraj (6) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Srednjoškolske kronike - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sranje od bloga!
Ovo mi nije prvi blog, (neznam ni sam koji mi je ovo) a ovaj ima samo jednu svrhu - DA SE JA IŽIVLJAVAM NA NJEMU. Naime ja sam vam još jedan istraumatizirani TEEN kojemu je psiholog rekao da se pokuša opustiti pisanjem. I evo me. Nemojte se čuditi ako se na blogu počnju pojavljivati gadljivi, ružni i neprikladni sadržaji jer se eto malo oću zajebavat. Ako će te čitati čitajte, ako nećete odjebite.

Free Counters
Free Counters