subota, 08.03.2008.

I sad sam ja govno koje uništava tuđe snove...

Većina vas je sigurno čula za RTL-ov novi šou Top Model ilitiga hrpa anoreksičnih naivnih cura koje su spavale s pola Hrvatske se natječu koja će ispasti gluplja, uf ovaj lijepša. (čast iznimkama)
Znači hrpa RTL-ovih morbida putuje Lijepom Našom, prolaze kroz različita mjesta i organiziraju audicije za te (ne)sretne cure.
Prije nekog vremena audicija je bila i u Splitu, i kako to običava s curama iz mog razreda, pola njih je počelo lajati kako su one budući top model (sve osim moje prekrasne drage koja ne pada na ta sranja).

I nadalje kako to običava, pojavile su se neke umišljenje i, moram priznati ružne ženske.
E sad. Mene bi inače bolio kurac što će se one osramotiti kad dođu tamo, ali jedna od umišljenica mi je išla na živce više od ostalih.
Ona je non stop šetala uokolo i srala kako ona ide na to sranje.
Kako će ona pobijediti, a činjenica je bila da je (oprostite na izrazu) konj lijepši od nje.

I opet, ja to sve ignoriram...i ignoriram...i ignoriram....
A u međuvremenu, cijeli ostatak razreda ogovara tu curu i ruga joj se. A kad ona uđe u razred spradaju se s njom.

I to je trajalo već neko vrijeme...dok meni nije pukao film.

Dok smo bili na satu hrvatskog ja sam joj rekao: "Ivana...(tako se zove) pa ti valjda ne namjeravaš stvarno ići na ono sranje, mislim ti si super ali opet nemožeš protiv onih droca...."

Tu me prekinula. Ono što je slijedilo je bilo gore od nuklearne eksplozije.
Govno glupo, smeće ljubomorno, baš si prijatelj đubre ružno odjebi od mene, kako bi tebi bilo da ti ja to rečem...

I tako me vriđala dok nije ostala bez zraka. I sad ona se smrtno uvrijedila a cijeli razred (koji je nju do prije 5 minuta ogovarao) stao na njenu stranu i meni seru da koje sam ja govno. (osim moje drage...kiss)

I danas, malo se smirila ali smo još uvijek u "hladno ratovskim" odnosima.
I tko će mene sad razuvjerit da život i općenito društvo nije KUČKA.

| 21:00 | Komentiraj (9) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Srednjoškolske kronike - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sranje od bloga!
Ovo mi nije prvi blog, (neznam ni sam koji mi je ovo) a ovaj ima samo jednu svrhu - DA SE JA IŽIVLJAVAM NA NJEMU. Naime ja sam vam još jedan istraumatizirani TEEN kojemu je psiholog rekao da se pokuša opustiti pisanjem. I evo me. Nemojte se čuditi ako se na blogu počnju pojavljivati gadljivi, ružni i neprikladni sadržaji jer se eto malo oću zajebavat. Ako će te čitati čitajte, ako nećete odjebite.

Free Counters
Free Counters