ponedjeljak, 03.03.2008.

Tako mali, tako neprimjetan a opet tako važan.

Bio jednom jedan zarez. Kako to običava kod većine stvari i njegovo je vrijeme prošlo te više nije bio „IN“. Više nitko za njega nije mario. Svi su ga ignorirali, nitko ga više nije koristio, nitko ga više nije htio koristit. Svi su ga zaboravili jer je on bio nepotreban i samo je stvarao probleme. Jednog dana, mali zarez se odlučio pobuniti: „ja ovo više neću trpiti, meni ovo nije potrebno, od sutra prosvjedujem!“ govorio je mali zarez. Ali nitko nije mario za onim što je govorio.
U međuvremenu negdje su se odvijali mirovni pregovori između dvije velesile. Obje su imale dovoljno oružja za uništit svijet i cijel svijet je ovisio o jednoj poruci.
Tada je istupio predjsednik jedne od tih država i napisao je poruku i uputio je svojim generalima, a glasila je „MIR, NE SLATI RAKETE!!!!“
No baš u tom trenutku dok je poruka putovala do generala mali zarez se pobunio i zamjenio svoj položaj za samo jedno mjesto.
Kad je poruka došla do generala glasila je „MIR NE, SLATI RAKETE!!!!“.........
I nakon toga je uslijedio grozan masak...ma znate već što je uslijedilo...





Upravo sam završio s učenjem i dobio sam nadahnuće pa sam odlučio ovo sročit u post. Nada se da ste shvatili bit svega. Da i najmanje stvari tj. Sitnice mogu utjecati na najveće i bitno ih promijeniti...

| 21:21 | Komentiraj (4) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Srednjoškolske kronike - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sranje od bloga!
Ovo mi nije prvi blog, (neznam ni sam koji mi je ovo) a ovaj ima samo jednu svrhu - DA SE JA IŽIVLJAVAM NA NJEMU. Naime ja sam vam još jedan istraumatizirani TEEN kojemu je psiholog rekao da se pokuša opustiti pisanjem. I evo me. Nemojte se čuditi ako se na blogu počnju pojavljivati gadljivi, ružni i neprikladni sadržaji jer se eto malo oću zajebavat. Ako će te čitati čitajte, ako nećete odjebite.

Free Counters
Free Counters