Srednje_Skole

30.04.2008., srijeda

Novi problemi

Raspravljajući s učenicima oko nekih stvari što se tiče državne mature, zaključili smo da ima još dosta nerješenih problema. Npr. matura, je obavezna od 2010. godine. Kako će izgledati? Kako će učenici iz strukovnih škola i gimnazija biti izjednačeni? Kako će učenici različitih strukovnih škola biti izjednačeni? Npr. gimnazija ima 4 sata hrvatskog tjedno, a tehničke škole 3 sata tjedno. Lako je izračunati kolika je razlika u sve 4 godine. To je samo primjer, a takvih slućaja ima podosta u različitim zanimanjima. Najgore je od svega što čak i identična zanimanja i škole koriste različite udžbenike, kojih ima podosta na tržištu. Zašto ne bi mogli nasljediti udžbenike od brače, sestara, prijatelja? Zašto ne bi svi imali iste udžbenike u cijeloj Hrvatskoj? Programi i znanje bi odmah bili usklađeniji. I uz sve te različitosti bi svi trebali polagati isti ispit, ispit koji ovisi o našoj budučnosti. Znam, biti će nam na raspolaganju dvije razine, ali oće li fakulteti priznati nižu razinu? Definitivno NE. Kako će ministarstvo riješiti te probleme? I zna li uopće za njih? Možemo se samo nadati, ali nada tu ne pomaže puno. Zato pozivam sve učenike srednjih škola, koji god razred bili da na ovom blogu napušu svoja mišljenja, pitanja, kako bi si olakšali probleme i riješili ih zajedno. Vjerojatno ima još puno rupa u organizaciji Hrvatskog školstva, ali ih ja nisam primjetio. Zato me ispravite ili dodajte još nešto. Moje iskreno mišljenje: Trebali bi u budućnosti svi izaći na ulice, u puno večem broju, organiziraniji i opet dokazati da smo generacija koja se ne da vući za nos. Još jednom molim, sudjelujte, jer nitko ne može ništa riješiti sam. I raširite vijest o ovom blogu. Ja sam treći zazred, i riješio sam se mature, ali želim pomoći malđim generacijama. Garantiram, ako se mlađi potrude, mi stariji ćemo vam biti podrška. Toliko za sad. Pozdrav!
- 15:11 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kontakt:

Opis: