< prosinac, 2012  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2012 (10)
Studeni 2012 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Zaljubila sam se u knjigu ali neznam kako da joj priđem :)
12.12.2012., srijeda
MUŠKA PRAVILA!!!

Stalno slušamo “Pravila" ponašanja od žena. E, sada mi muški donosimo svoja pravila!


Ovo su naša pravila:

Obrati pažnju... Sva su pod brojem “1“ po važnosti, NAMJERNO!

1. Ženske grudi postoje da bi se u njih buljilo. Nemojte to pobogu pokušavati promijeniti.
1. Naucite pravila korištenja WC šolje. Odrasle ste osobe. Ako je daska dolje, dignite je gore. Za korištenje iste, nama je potrebno da bude gore, a vama da bude dolje. Mi vama nikada ne prigovaramo kada dasku ostavite dolje, zar ne?

1. Subota=Sport i Sportska kladionica. Promjeniti to je kao da želite promijeniti zakone po kojima postoje plima i oseka.

1. Shopping NIJE sport. I ne, mi nikada necemo misliti drugacije.
1. Plakanje i cmizdrenje je isto što i ucjena.

1. Kada vam nešto treba, pitajte. Da to malo pojasnimo: - Mi ne razumijemo vaše diskretne znakove! - Mi ne razumijemo kada okolišate! - Mi ne razumijemo kad nam nešto pokušavate reci! JEDNOSTAVNO TO RECITE!

1. ‘DA’ i ‘NE’ su sasvim normalni i uobicajeni odgovori na pitanja koja postavljate.

1. Nemojte nas muciti svojim problemima, osim ako stvarno želite da ih riješimo. Jer mi to radimo, rješavamo probleme. Za sažaljenje imate svoje prijateljice!
1. Glavobolja koja traje 3 mjeseca je veliki problem. Posjetiti ljekara!

1. Sve što je muškarac rekao prije 6 mjeseci više ne vrijedi. Zapravo, svi naši komentari postaju nevažeci poslije 7 dana!

1. Ako ste umislile da ste predebele, možda stvarno i jeste! Nemojte nas to onda ni pitati.

1. Ako nešto što smo mi rekli može biti interpretirano na dva nacina, a jedan od tih vas ljuti ili povreduje, znajte da smo mi zapravo mislili ono drugo.
1. Možete nas zamoliti da vam u necemu pomognemo ili možete nam reci kako hocete da vam pomognemo. - NE, jedno i drugo zajedno!

1. Ako vec znate kako je nešto najbolje napraviti, onda to same i napravite.

1. Dok gledamo utakmicu, recite sve što želite, ali iskljucivo za vrijeme reklama.

1. Kristoferu Kolumbu nisu treble smjernice za vrijeme vožnje, pa ne trebaju ni nama!
1. SVI muški vide samo 16 boja, kao Windows defaultni setinzi. - Kajsija, npr, je vocka, a ne boja.

1. Ako nešto svrbi, bice pocešano. Mi to jednostavno tako radimo.

1. Kada vas pitamo šta se desilo i vi kažete “ništa”, mi cemo se ponašati kao da je sve u redu. Znamo da lažete, ali ‘ko ce se sada boriti za istinu...

1. Kada pitate pitanje na koje mislite da necete dobiti odgovor, dobicete odgovor koji niste ocekivale.
1. Kada idemo negdje, nama je uredu sve što obucete, stvarno!!

1. Nemojte nas ispitivati o cemu razmišljamo, osim ako niste spremne da pricate o:

–Seksu, –Sportu, ili –Automobilima

1. Imate dovoljno odjece.

1. Imate i previše cipela!

Napisao : Marko Tomas 3.d



- 13:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.