PIŠEM TEBI

petak, 18.01.2008.

***



baš se pitam da li sam normalna?....

opet te čekam cijelu noć...zašto ne odem spavati i ne uživam u svom snu?...sada već znam da nećeš doći, a ja ipak ne mogu ugasiti komp i prepustiti se snu...

opet počinje ona čudna bol u želucu...grlo stegnuto...suze samo što ne poteku...

misli vraćene na jučerašnje poslijepodne kada si mi došao, a ja sam te morala napustiti...nisam željela...

zašto mi se ovo događa?...zašto sam te toliko zavoljela?...zašto moram patiti?

želiš da budem ona stara...nekadašnja...i ja to isto želim, ali jednostavno ne ide....ne mogu...osjećaji su zavladali...ti si mi toliko nedostupan, dalek...pišem ti sms...vraća mi se...nije prosljeđen...ne uključuješ taj broj već danima...ni onaj drugi...

koja svrha je svega ovoga...?

zašto nisam toliko jaka i jednostavno ne nestanem...maknem se od tebe...i živim svoj život kao nekada...?

zašto me zarobila ljubav koja ionako nema budućnosti?

imam tisuće pitanja...a na ni jedno odgovor....možda mi jednoga dana ti pomogneš...i bar na dio njih pokušaš odgovoriti...

sada ti želim miran san...lijepe snove...i laku noć...VOLIM TE...





- 02:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>