PIŠEM TEBI

srijeda, 16.01.2008.

A ETO...



povrjeđena sam jako...i ti to znaš...rekla sam ti...možda stvarno pretjerujem kao što si mi rekao, ali takva sam i ne znam biti drugačija...iskreno, bez uvijanja sam ti rekla što me smeta...što me boli...i što mi tjera suze na oči...

bojim se da ću te izgubiti...da ćeš otići od mene i da neću imati i ovo malo tebe što sada imam...ne znam kako da pomognem sama sebi...kako da se riješim tuge...ne mogu, ne želim i nemam prava zahtjevati neke stvari od tebe..tko sam ja da bi ti postavljala uvijete?

tko sam ja uopće tebi? možeš li bez mene? voliš li me? želiš li me poljubiti, dodirnuti...? želiš li provesti par sati samo s menom...bez igdje ikoga....samo ti i ja..? imaš li nekada potrebu pisati samo meni...posvetiti svoje vrijeme samo meni...?..dođeš li ikada pročitati ovdje što sam ti napisala...ili si tu samo kada te ja podsjetim...?

ti si moja ljubav...teško bi mi bilo bez tebe....volim te jako....želim te poljubiti, dodirnuti....želim provesti s tobom ne samo par sati već dane, tjedne...uvijek imam potrebu pisati samo tebi...nitko drugi me ne zanima....sretna sam kada si samo ti tu...ti si mi dovoljan....i sve svoje vrijeme bih posvetila samo tebi...eto i ja sam odgovorila na pitanja koja sam postavila tebi...tvoje odgovore možda nikada neću saznati, ali bar ti znaš moje...





- 19:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>