PIŠEM TEBI

ponedjeljak, 14.01.2008.

JUTRO




Ma nije sada jutro, ali ja sam se tek probudila...cijelu noć sam bila s tobom...sretna..sretanyes.

kada smo zajedno sati nam prolaze kao minute...vrijeme leti...nikada mi te dosta...wink

smješim se...muzika koju smo slušali još i sada mi odzvanja u ušima...

samo da znaš koliko te želim zagrliti...poljubiti...dodirnuti tvoje tijelo...pogledati u oči...da, dugo te gledati u oči...želim vidjeti ljubav u njima...onaj sjaj koji govori umjesto riječi...VOLIM TE...pratiti svaki tvoj treptaj...ne ispustiti niti jedan trenutak...cerek

želim osjetiti otkucaje tvoga srca...osjetiti drhtaj tvoga tijela kada ti prstima nježno prelazim preko leđa...želim osjetiti tvoje poljupce na mome vratu...jednostavno...želim te ljubavi...kiss








- 11:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>