četvrtak, 20.09.2012.

JA...najsrecnija na svetu...

Nema srecnije osobe od mene...ovo osecanje me drzi vec duze vreme...od trenutka kada sam saznala da cu postati majka po drugi put,pa do ovog trenutka kada stojim nad krevecem svog drugog sincica i posmatram to nevino decje lice koje tone u bezbrizne snove...DECA,moja mala decica nesto sto me cini najsrecnijom zenom na svetu.. dok posmatram strarijeg sina kako prica mladjem sta je dobro a sta lose ...kao da ga razume otvara okice i posmatra batu,a zatim siri usne u neodoljiv osmeh od kojeg bi se i kamen otopio...BRAT,njegov mali bata...cuva ga i mazi cineci njegovu mamu najponosnijom...


baby Pictures, Images and Photos


19:50 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.