subota, 02.05.2009.

cao cao mili moji...Evo uspavala sam malog...Svekrva je otputovala pre nekoliko sati...tako mi smeta ova tisina i vec mi jako,jako nedostaje...ali dolazi opet za mesec i po dana i opet ce mo biti zajedno...
Ja sam dobro...kako ste proveli 1.Maj dan rada...?Ja i moj dragi smo bili na uranak sa drustvom posto se moja mama prihvatila da cuva malog...Nije bilo lose...ako izuzmemo tri svadje...Bilo nas je oko 20-ak...Postavili smo sator,rostiljali i zezali se...Do nas je bila grupa iz naseg mesta,sve je bilo super a onda pod uticajem alkohola doslo je do sukoba izmedju nase i te druge grupe...Ma gluposti,ovim drugima je bilo krivo verovatno jer smo se mi bolje organizovali...Ali proslo je sve bez vecih iscidenata i sve se zavrsilo pomirenjem...Pa svi smo ekipa zar ne,znamo se od malena,sto bi smo se sukobljavali...
To bi bilo to,za sada...kako ste se vi proveli?kiss


21:46 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.