Srcky (Lost in syber space)

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ugasi komentare

Hey You .. 
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?
Hey you, standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles
Can you feel me?
Hey you, don’t help them to bury the light
Don’t give in without a fight.

Hey you, out there on your own
Sitting naked by the phone
Would you touch me?
Hey you, with you ear against the wall
Waiting for someone to call out
Would you touch me?
Hey you, would you help me to carry the stone?
Open your heart, I’m coming home.

But it was only fantasy.
The wall was too high,
As you can see.
No matter how he tried,
He could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you, standing in the road
Always doing what you’re told,
Can you help me?
Hey you, out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you, don’t tell me there’s no hope at all
Together we stand, divided we fall.





neki od idojotizama 
"skidaj ono s bloga da te ne bi skinula i obesila na sred trga"
*leyla.zorg - facebook

"What's the use of happiness? It can't buy you money."
*Henry Youngman

"Preporuchujem groblje kao mesto oporavka"
*

"Sex is like money; only too much is enough."
*John Updike

"jednom uvek - uvek uvek"
*

"Imate li kriminalni dosije?"
"Boze blagi, nisam znao da se to ovde josh zahteva."
*britanski vic o ulasku u Australiju


"Bart, with $10000, we'd be millionaires! We could buy all kinds of useful things like... love!"
*Homer Simpson

"Nisu to noobovi, nego idioti. noobovi su ljudi koji tek pocinju, a ovi su zatucane budale, koje samo trce i ne slusaju nista!"
*Aizen

"prvi korak u reshavanju problema je ignorisanje problema"
*potpuno sam ozbiljan

"kad bih razmishljao kako da zavrshim ne bih ni pochinjao"
*zivotna filozofija

"automatski potvrdator"
*odnosi se na izveshtaj da je neko primio vash sms. (nisam bio toliko pijan, samo nisam mogao da se setim)

"dok pijesh, shta god da ti sipaju - u redu je"
*mislim da je pokojni deda ovo izjavio

"u okachmentu"
*svojevrstan prevod attachmenta.

"I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
* Steve Martin

"You know 'that look" women get when they want sex?...... Me neither."
* Steve Martin

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand."
* Woody Allen

"There are a number of mechanical devices which increase sexual arousal, particularly in women. Chief among these is the Mercedes-Benz 500SL."
* Lynn Lavner

"Sex at age 90 is like trying to shoot pool with a rope."
* George Burns

"Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships."
* Sharon Stone

"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
* Jack Nicholson

"Clinton lied. A man might forget where he parks or where he lives, but he never forgets oral sex, no matter how bad it is,"
* Barbara Bush (Former U.S. First Lady, and, you didn't think Barbara had a sense of humor!)

"Ah, yes, Divorce, from the Latin word meaning to rip out a man's genitals through his wallet."
* Robin Williams

"Women complain about premenstrual syndrome, but I think of it as the only time of the month that I can be myself."
* Roseanne

"Women need a reason to have sex. ! Men just need a place."
* Billy Crystal

"Instead of getting married again, I'm going to find a woman I don't like and just give her a house."
* Rod Stewart

"See, the problem is that God gives men a brain and a penis, and only enough blood to run one at a time."
* Robin Williams

 (ne)redovno chitam
Neurotransmiter

Ona

Starke

NovOrganizam

Blenta

Gaja

Coyote

Freya

Bilja

LaMargot

Nosferatu/Nosferatu

Tanja na uglu

Zvonchica25

Siboney

Amy Damon

Slobs (in Basra)

nemiri/nemiri

Shovinist

 ____________



















bestidno pastovano sa tudjeg bloga;


Nema me više u tvojim molitvama,
više me putem ne prate.
A noć mi preti, ponoć i pusta tama,
kad me se samo dohvate.

Više me ne voliš,
kad se vraćam nisi budna,
ne goriš,
gasne naša zvezda čudna,
lažna, srebrna stvar.

Daleko putujem,
vetar nudi neke rime,
kupujem,
pristaju uz tvoje ime,
dva, tri stiha na dar.

Ne slušam više šta šapućeš dok snivaš,
plaši me koga pominješ.
I sve si dalja, a sve mi bliža bivaš,
kao da opet počinje...

Ali me ne voliš,
to se uvek drugom desi,
govoriš,
ali više ne znam gde si,
da li neko to zna?

Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna

(posveceno svim devojkama koje me (vishe) ne vole. da - chak i Goci)

 21.02.2008., četvrtak

mozda i umem da lazem .. ali ipak - nagovorili su me :)

sinisha i bane, obojica danas mrze 3d. i ne d'o bog da pochnu da se svete i da obaraju mrezu (sve passworde znaju) i tako sam doshao na sastanak sa sve majkom (pomalo chudna scena kad devojci/hostesi sa shanka kazem da kaze direktoru da je doshao "Srcky sa tesle" i dodam "i doveo sam majku. na roditeljski sastanak")

sastanak nie poshteno ni pocheo (seli smo), milosh (finansijski direktor) nas je ponudio da popijemo neshto i rekao da je mnogo 2oo € ..
ne moze.

a i ja sam rekao neshto u stilu "ok, ako ne moze - skinite antene"
on ne da 200, ja ne pristajem na manje, mama kaze; "kako on kaze" i sve je vec zavrsheno pre neko shto je moj chaj (sa sve keksicem) stigao.
srchem chaj, milosh pricha sa mojom majkom pomalo o deci, sastanak je manje-vishe zavrshen, cheka se da ja popi'em chaj ..

milosh uspoot kaze kako je 2oo stvarno prevelika cifra, da je on za to da sklone opremu sa krova, tako je i bori rekao, sad jedino ako bora kaze drugachije ali ne veruje ..
"pa dobro, to e to onda, do kraja meseca skinite antene, platite dosadashnju cifru pa da stavi neko drugi antene .."

povela se malo pricha da mi niko drugi ne bi dao ni blizu 1oo € koliko oni nude,
ja lazem da sam vec prichao sa njihovom konkurencijom.
kojom, pita milosh.
nije bitno, nece krov da "zvrlji" prazan.
dobro to je tachno, lep je krov (pozicija). izvlachi mi da sam (kao) kontaktirao sa MadNetom.
vidi se pomalo da mi je krivo, ipak sam ochekivao neko cenkanje i bio voljan da spoostim cenu i do 160 (koliko mi je sinisha rekao da je realnia cena).. ..
"pij chaj Srcky"
"pijem"
"i jedi keksic, treba josh da porastesh"
"hvala, nisam za keks"
kazem.

i tako u toj prichi koja i nema neko znachenje, sem shto milosh ponavlja da ce videti sa borom pa ako on hoce da placa toliko, odjednom (valjda na neki moj komentar o bori) me upita;
"pa dobro shto niko od vas ne voli boru?"
reko; "a ko to voli boru"
"pa ja ga volim"
kad se nisam pocepao od smeha :))
ali suzdrzao sam se, samo sam rekao "dobro", i totalno hladnokrvan srknuo chaj (dodushe rekla mi je keva da nisam bio tako hladan i da se videlo na licu kako mi se krajevi usana . .pa, zato sam i dohvatio chaj.

i tako se zavrshilo. za taj dan.


par dana posle toga kaze cale da se bora javio i rekao da ga nazove uveche (sad je u guzvi/frci) pa da se dogovore.
predlozio mu je 1oo€ moze i 6 meseci unapred ..
reko; "nemoj da ga zovesh, zvacu ga ja. . ovih dana"
nazovem ga jedno pre podne posle nedelju dana i prvo me napadne shto sam ga ja zvao kad je rekao mom ocu da se javi. "ajde daj mi caleta na telefon"
"nije tu"
"pa dobro ja sam tvom caletu vec rekao, ne mozemo da placamo 2oo€, nemamo toliko para, ali 100 nam je ipak pihvatljivija cifra a to bi mogli da dobijete i 6 meseci unapred, uzmi tu ponudu dok je josh "na stolu" to je lepa kinta, chastite sebe za novu godinu. to su pare koje su vam BUKVALNO pale s neba
" (otprilike tako neshto je rekao, parafraziram, ipak je to bilo u decembru)
normalno, ne pada mi na pamet da pristanem na njegovo "evo ti neka sica i da budesh srecan" maltretiranje, tako moze da zajebava svoje radnike a i njih sve manje .. pocheli su i oni da pucaju po shavovima pa podavali otkaze i oterali ga u ..
"znam ja odakle ta cifra, to je neko video ugovor sa "Ratarom" (ovde najverovatnije sumnja na chea, iako su skoro svi videli taj ugovor na nekom sastanku gde je bora prichao kako nema para, veliki su troshkovi, mora da se radi vishe .. dodushe che kaze da se on i ne seca ugovora ali da je siguran da bora na njega misli)" . .. ali ti nisi ratar, oko tebe ima drugih krovova, nema razloga da se placa toliko naduvana cena . .a i to sa "Ratarom"(silosi na putu za kovin, nema vishlje tachke u okolini) se placa preko kompenzacija.
jel znash ti srki shta e kompenzacija ?

"znam shta je kompenzacija"
"e vidish to ti je; tamte za kukuriku, oni nama daju prostor a mi njima placamo preko nekih usluga"
(al ti je "struchno" objashnjenje mislim se. mislim da bi neki seljak to mnogo struchnie objasnijo. i to ne silazeci sa traktora. i ti sebe zovesh generalnim direktorom, i terash druge da ti tako podilaze)
"i odakle ti ta cifra 200€, ko te je na to nagovorio?" (ovde siguno misli na baneta koji je dao otkaz i sad ochima ne mogu da se vide. za detalje pogledati banetov post; Otkaz)
"niko me nije nagovorio"
"neko te nagovorio sigurno, nisi ti bio takav"
- ne secam se shta sam mu ovde odgovorio -
.. .. ..

"i jel znash ti uopshte koliko je 2oo€ ?"
"koliko"
"to je 16 hiljada dinara
"pa . .kad tako kazesh - to su stvarno velike pare" (zajebavam, dodushe onim "izvinite pogreshio sam" tonom. to josh od srednje nisam koristio. zajebavati nekog a praviti se ozbiljan, tako da ne moze ni da te otera u kurac (ni da te kazni ili izbaci) a zna (makar sumnja) da ga zajebavash
"jel zaradjujesh ti toliko para?
. . cutim, valjda misli da su svi kao njegovi radnici (pogotovo za shankom) pa imaju po 12ooo . .
.. on valjda misli da i ne radim (rekao sam miloshu na sastanku da nemam posao, ne moraju sve da znaju)
tu smo se jos malo svadjali, pitao me odakle mi sad tolika pakost (ili shta li je vec rekao), oduvek smo bili dobri i tako to, dao mi je posao ..
"pa nismo bash uvek bili tako dobri, bilo je neke zle krvi"
"jel ti chujesh sebe shta govorish. DAO SAM TI POS'O!"
gde se tad ne setih da mu kazem da mi nije dao i platu :)
"DAO SAM TI POSAO? jel chujesh ti sebe shta prichash?"
"chujem. posao na kojem su me tukli ragbisti zato shto im nisam dozvoljavao da udaraju po kompjuterima i da se dernjaju"
"to nije ono shto ja znam"
reko dobro . .zavrshimo tu negde razgovor. . ah da, zamalo zaboravih, rekao sam;
"pa dobro onda, dodjite .. u ponedeljak, skinite antene i to je to"
ne moze u ponedeljak. moze tek sledeceg meseca. platicemo ti koliko trazish i skinuti ih kad buemo mogli. sad kad me ucenjujesh moram da plati 200, 500, 750 .. koliko trazish..


i tako na kraju ..
navatali su caleta da dodje na sastanak (tih dana sam bio prezauzet poslom), potpishe ugovor, iako sam mu rekao da ne potpisuje nishta (a ladno nije poneo naochare pa su mu on i milosh chitali ugovor) i da ne pristaje na nishta ispod 160

tako da sada dobijamo po 150 € i vezani smo ugovorom na 6 meseci. ..otkazni rok je 90 dana
dodushe placaju unapred :)
ako je to dobra stvar.
videcemo shta ce biti posle maja. verujem da se plashe da ne povecamo cifru .. a mozda ce naci drugi krov za 50€ (kao shto e borivoje vec pretio)

fuck all that we've got to get on with these
got to compete with the wily japanese
there's too many home fires burning
and not enough trees
so fuck all that
we've got to get on with these

cant stop
lose job
mind gone
silicon
what bomb
get away
pay day
make hay
break down
need fix
big six
clickity click
hold on
oh no
brrrrrrrrrring
bingo!

make em laugh make em cry make em dance in the aisles
make em pay make em stay make em feel ok

not now john
we've got to get on with the film show
hollywood waits at the end of the rainbow
who cares what it's all about
as long as the kids go

not now john
got to get on with the show

hang on john
we've got to get on with this
i don't know what it is
but it fits on here like this ...

come at the end of the shift
we'll go and get pissed
but not now john
i've got to get on with this

hold on john
i think there's something good on
i used to read books but ...
it could be the news
or some other abuse
or it could be reusable shows

fuck all that we've got to get on with these
got to compete with the wily japanese
no need to worry about the vietnamese
got to bring the russian bear to his knees
well, maybe not the russian bear
maybe the swedes
we showed argentina
now lets go and show these

make us feel tough
and won't maggie be pleased

nah nah nah nah nah nah!
s'cusi dove il bar
se para collo pou eine toe bar
s'il vous plait ou est le bar
oi' where's the fucking bar john!

- 14:44 - Speak to me (0) - Chitaj u WCu - #