Srcky (Lost in syber space)

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ugasi komentare

Hey You .. 
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?
Hey you, standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles
Can you feel me?
Hey you, don’t help them to bury the light
Don’t give in without a fight.

Hey you, out there on your own
Sitting naked by the phone
Would you touch me?
Hey you, with you ear against the wall
Waiting for someone to call out
Would you touch me?
Hey you, would you help me to carry the stone?
Open your heart, I’m coming home.

But it was only fantasy.
The wall was too high,
As you can see.
No matter how he tried,
He could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you, standing in the road
Always doing what you’re told,
Can you help me?
Hey you, out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you, don’t tell me there’s no hope at all
Together we stand, divided we fall.





neki od idojotizama 
"skidaj ono s bloga da te ne bi skinula i obesila na sred trga"
*leyla.zorg - facebook

"What's the use of happiness? It can't buy you money."
*Henry Youngman

"Preporuchujem groblje kao mesto oporavka"
*

"Sex is like money; only too much is enough."
*John Updike

"jednom uvek - uvek uvek"
*

"Imate li kriminalni dosije?"
"Boze blagi, nisam znao da se to ovde josh zahteva."
*britanski vic o ulasku u Australiju


"Bart, with $10000, we'd be millionaires! We could buy all kinds of useful things like... love!"
*Homer Simpson

"Nisu to noobovi, nego idioti. noobovi su ljudi koji tek pocinju, a ovi su zatucane budale, koje samo trce i ne slusaju nista!"
*Aizen

"prvi korak u reshavanju problema je ignorisanje problema"
*potpuno sam ozbiljan

"kad bih razmishljao kako da zavrshim ne bih ni pochinjao"
*zivotna filozofija

"automatski potvrdator"
*odnosi se na izveshtaj da je neko primio vash sms. (nisam bio toliko pijan, samo nisam mogao da se setim)

"dok pijesh, shta god da ti sipaju - u redu je"
*mislim da je pokojni deda ovo izjavio

"u okachmentu"
*svojevrstan prevod attachmenta.

"I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
* Steve Martin

"You know 'that look" women get when they want sex?...... Me neither."
* Steve Martin

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand."
* Woody Allen

"There are a number of mechanical devices which increase sexual arousal, particularly in women. Chief among these is the Mercedes-Benz 500SL."
* Lynn Lavner

"Sex at age 90 is like trying to shoot pool with a rope."
* George Burns

"Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships."
* Sharon Stone

"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
* Jack Nicholson

"Clinton lied. A man might forget where he parks or where he lives, but he never forgets oral sex, no matter how bad it is,"
* Barbara Bush (Former U.S. First Lady, and, you didn't think Barbara had a sense of humor!)

"Ah, yes, Divorce, from the Latin word meaning to rip out a man's genitals through his wallet."
* Robin Williams

"Women complain about premenstrual syndrome, but I think of it as the only time of the month that I can be myself."
* Roseanne

"Women need a reason to have sex. ! Men just need a place."
* Billy Crystal

"Instead of getting married again, I'm going to find a woman I don't like and just give her a house."
* Rod Stewart

"See, the problem is that God gives men a brain and a penis, and only enough blood to run one at a time."
* Robin Williams

 (ne)redovno chitam
Neurotransmiter

Ona

Starke

NovOrganizam

Blenta

Gaja

Coyote

Freya

Bilja

LaMargot

Nosferatu/Nosferatu

Tanja na uglu

Zvonchica25

Siboney

Amy Damon

Slobs (in Basra)

nemiri/nemiri

Shovinist

 ____________



















bestidno pastovano sa tudjeg bloga;


Nema me više u tvojim molitvama,
više me putem ne prate.
A noć mi preti, ponoć i pusta tama,
kad me se samo dohvate.

Više me ne voliš,
kad se vraćam nisi budna,
ne goriš,
gasne naša zvezda čudna,
lažna, srebrna stvar.

Daleko putujem,
vetar nudi neke rime,
kupujem,
pristaju uz tvoje ime,
dva, tri stiha na dar.

Ne slušam više šta šapućeš dok snivaš,
plaši me koga pominješ.
I sve si dalja, a sve mi bliža bivaš,
kao da opet počinje...

Ali me ne voliš,
to se uvek drugom desi,
govoriš,
ali više ne znam gde si,
da li neko to zna?

Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna

(posveceno svim devojkama koje me (vishe) ne vole. da - chak i Goci)

 20.06.2007., srijeda

japanci

hororr .. uvalishe mi da radim neku dodatnu smenu danas, neki prijem u japanskoj rezidenciji. .
ajd da je u ambasadi pa josh i nekako, znam gde je.
a i ne verujem da se placa neshto extra. dodushe japanci lepo placaju ali ovaj prijem je samo od 5 do 9 pa koliko god da placaju nema neke bitne zarade.
da ne pricham kako se niko ne guzi da radi kod u japanskoj ambasadi, bash traze da odradish "za sve pare"
a i bivshi shef obezbedjenja u japanskoj ambasadi je pre toga radio kao upravnik zatvora u japanu :)
prokleti japanci.
idem sad da odradim posao na nash nachin - preko kurca.

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey teacher leave them kids alone
All in all it's just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall

- 14:09 - Speak to me (9) - Chitaj u WCu - #

 01.06.2007., petak

zemljo Srbijo - na Kurac te nabijem*

jebesh ih ako nisu u stanju da podnesu vic (Salman Ruzdi?) nemam obichaj da pishem o poslu, ne zato shto nema shta da se pishe (i ovako provodim mnogo vremena na poslu) vec zato shto sam dobio 'packe' zadnji poot kad sam pisao. eh, neki likovi iz firme su izgleda sedeli nocima na netu (takvo im radno mesto) pa su valjda googlovali jednog direktora kojeg sam spomenuo i eto ti belaja. inache ni o firmi ni o direktoru nisam nishta loshe rekao, ni insuinirao niti ishta slichno. necu ni sad. ovoga mi krsta; +

inache povod mog idiotskog i nichim izazvanog nerviranja je postavljanje sistema za nadzor .. eh, bacicu se u 'malu' digresiju kako bih objasniJo zashto se iznervirah zbog gluposti a iskulirah sranja a vi preskochite ako vas ne zanima history
digresija;
radim u firmi za obezbedjenje. pre mesec dana, usled renoviranja jednog hotela u kojem smo bili, ostali smo bez radnih pozicija pa sam taman planirao da odem na godishnji, sa kojeg su me o5 skinuli uz rechi tadashnjeg shefa; 'ovo ti je super objekat, na novom beogradu, sedish za pultom u lobiju, kompjuteri, hostesa preko dana, radish samo nocu. idete ti i ivan, bicesh rukovodioc dok ne dodje jedan dechko iz japanske ambasade' i josh nekoliko ubedjivanja u vreme kad mi je bash bio potreban odmor na koji nisam otishao skoro godinu dana.
a i nije mi se ishlo na novi beograd
treba da krenem na posao 2 sata pre pochetka smene a nakon shto odradim istu treba mi preko 2 sata dok dodjem do kuce. prevoz panchevo-beograd. da ne detaljishem ili ce post dobiti naslov - U Digresiji!
enivej - zavrshim na tom objektu koji je josh (i danas) gradjevina, krechili su mi iznad glave (a i danas, mesec dana kasnije, bushili su i lupali) dok sam ispod bio u odelu, kravati cipelama i kako ide vec sve redom, pokushavajuci da ostanem shto chistiji. organizujuci se kroz nesporazume (recheno je da dodjemo na razgovor na objekat, kad ono pomocnik direktora kaze da se odmah pochinje sa radom, niko od nas u odelu i sl..) i idiotluke (ivan se razboleo a isti pomocnik i pored razgovora s njim, mojih sms poruka i zvanja na mobilni na koji se ne javlja ne nadje zamenu. posle se ispostavi da je negde slavio, javio se posle 30 sati. u poluvremenu je dechko radio 24 sata dok ga nisam zamenio) uz chinjenicu da nema rukovodioca i da nam je najblizi kontak taj zamenik direktora chije se radno iskustvo poslednjih 20ak godina svodi na hotel Hyatt. i odavno je prestao da bude fleksibilan, radimo na gradjevini a on kao da misli da smo u hotelu pa daje tako neke neupotrebljive instrukcije/savete.
u poluvremenu nam kao zamena za ivana dodje josh jedan chovek sa kojim sam radio, iskusan, normalan (ovo je redje nego shto mislite. ako nigde - u vojsci sam se uverio u to), pametan, u hotelu je bio koordinator a pre toga je chak vodio vishe objekata. jedno vreme je bio zaduzen za sve mekdonaldse u beogradu. (sada i nemaju obezbedjenje pa im se desilo da je neko uzeo devojci novchanik iz ruke, kad je htela da plati, i izashao).
enivej, kao najbolje reshenje firma ga postavi za zvanichnog rukovodioca objekta (navodno, dok ne dodje chovek iz japanske ambasade kojeg pokushavaju da izvuku a ne verujem da ce uspeti, tj, ako josh pokushavaju. a i sa tom ambasadom znam par dogodovshtina, uglavnom iz izvora internet provajdera. npr, bivshi shef obezbedjenja je pre toga bio upravnik zatvora u japanu, o uvodjenju neta da vam ne pricham. valjda ce neuro - ima pravo na jedan besplatan post ovde)
a premalo je nkoliko postova da vam ispricham shta se sve deshava, tek nedavno smo se smestili za pult u lobiju, toliku neorganizaciju i nestruchnost odavno nisam video. sam pult su 'osposobljavali' 20ak dana. ljudi koji postavljaju stolariju su chekali da se postavi tepih a ljudi zaduzeni za tepih su chekali da se okrechi. ovi su 05 chekali (valjda) na postavljanje ventilacione reshetke (koja je takodje dugo chekana pa nije odradjena kako je zamishljeno pa .. )
kraj digresije

postavishe juche sistem za nadzor preko jednog kompjutera na pultu.
sa sve rechima; 'evo pa se igrajte, za par dana znacete bolje nego mi kako funkcionishe' (izem ti obuku). enivej, u toku noci provalim da na komp nisu ni instalirani svi drajveri, xp ne prepoznaje wide screen monitor, program radi samo u rezoluciji 1024x768 .. ma otprilike su ga samo ukljuchili i instalirali program :)

ajde, reko`, prenecu to shefu ujutru, reshice se.

ujutru, svi smo tu, ukljuchujuci i hostesu koja je pochela da radi pre par dana, dolazi 'majstor' - kako radi? super a.
(shteta shto nisam snimio razgovor, pa cu moci da vam prenesem samo fragmente. btw, shef ima obichaj da snima telefonske razgovore preko moba, ne uvek ali .. ne bih ni provalio da mi neuro ne reche kako prilikom takvog snimanja sagovornik dobija povremeno bipkanje ili neshto slichno. naravno, shef se davno pohvalio kako to ponekad radi da ne bi bilo; "kad sam ja to rekao?")
- daleko od super.
- shta mu fali
- pa, slika je malo razvuchena, zar ne. trebali bi i da instalirate drajvere na njega.
- ma ne, ovo ovako treba da stoji, imace te vi svoj kompjuter pa ce te stavljati na njega shta hocete
(shef mi vec dobacuje da cutim, da je dobro ovako)
- nismo se razumeli - drajvere za grafichku kartu kako bi slika bila normalnija.
- nema on grafichku kartu
(shef mi 'objashnjava' kako je grafichka integrisana)
- ama super shto ima integrisanu grafichku, ali trebaju da mu se instaliraju drajveri. to je normalno kod svakog kompjutera, za grafiku, zvuk, matichnu plochu ...
tu se negde shef ubacuje, 'majstor' odlazi (stariji neki lik, teshko da se razume u 'modernu tehnologiju' mada i shef ima svojih nedostataka, niko ne moze sve da zna a ljudi uglavnom misle da znaju sve ili tu negde. pa i ja)
1024x768 na 931bw
. . tuga
a josh veca tuga je kad im kazesh da bi to trebalo da se namesti pa te shef (i hostesa) ucutkuju mislici da cesh da skrenesh paznju pa ce neko da pomisli da zelimo da se igramo na kompu pa ce sve da nam ukinu ..
i onda kad pokushavam da objasnim da sam samo hteo da slika izgleda normalno dobijam 'shta te boli kuraac' tretman. 'gledaj svoja posla' ili tome slichno (trebalo je snimati. mada .. mozda je shef i snimao, pitam se da li bi podelio taj fajl ako jeste)
u jednom trenutku su mi objasnili kako ne treba da talasam nego da cutim i radim svoj posao i da ne treba da me je briga da li je neko odradio svoj kako treba.
- ja se sad osecam jako glup. a znam da nisam (dobro, nisam bio u tom sluchaju, bar iz svog ugla)
- ne treba ti da se osecash glup nego onaj koji ovo placa
- ne, on je lud (u stvari i nije ali posle 16 sati rada ..) a ja kao da sam glup. a onaj koji je ovo otaljao ispada josh i pametan.

(onda je ovde bilo josh argumenata i skretanja sa teme kako smo svi zamenjivi i nismo bitni, cuti i radi ..jel znash kakvi su ugovori potpisani i sl)
- nemoj da se prebacujesh na drugu temu, dobro kakve to veze ima tim shto zelim da na ovom monitoru bude vishe od 60hz
- ma ovde cesh da imash 3 monitora i svi ce da zrache
- ma ti monitori nisu problem, nije stvar u zrachenju vec u rezoluciji ekr .. ovaj, u .. u ovom. . osvezavanju ekrana, jel znash da kad sedish ispred 60hz posle sat vremena ce sigurno da pochne da te boli glava ..
- pa bolece te glava i ovako i onako
- nece, vec na 75 je normalnije
- .. ma tebe ce ..
- .. posle 12 sati sedenja, samo ledja su me bolela, govorim ti iz iskustva

(bilo je tu i rasprave o tome da li bi drajveri poboljshali sliku, kao, toliki frejmrejt, mada nije upotrebio tu rech, je normalan na digitalnim snimcima i zamucenost.. i priche o firmi i o tome kakvi se ugovori potpisuju samo da bi se preuzeo objekat, kao da to ima neke veze za jebenim kompom za koji i dalje mislim da fusherajski odradjen, mada izgleda svi misle da tako treba,
ali ono shto me je stvarno iznerviralo je ta inertnost i totalno odsustvo volje za promenom na bolje. ili je mozda shef hteo da u svemu bude u pravu, verujem da hoce da se izbori za bolje ali ne zeli da prizna da greshi u vezi kompa pa i skrece temu i ucutkuje me. a i hostesa, jebote izmedju njih dvoje osecao sam se kao da objashnjavam boje daltonisti dok me cushkaju po glavi i ucutkuju ..)
- pa pazi, ne trazim ja od direktora niti to moze biti stavka u ugovoru da bude nameshteno na viseh od 60hz, to se reshava internim dogovorom ..
- ma ne mozesh da se izborish..
- pa ne trazim ti da dignesh revoluciju ..
- i ne mogu ja da dizem sad revoluciju
- i ne trazim .. ali pobogu mozemo valjda da se izborimo za manje stvari, malo po malo pa ce za 20 godina valjda biti normalnije
- shta me briga, ja imam 35 godina i ..
- a za 20 cesh imati 55, kakve to vez. .
- ja sam se izborio za shta sam trebao, za wc i treba ..
- choveche pa nije ni chudo shto smo u kurcu (mislim na situaciju u srbiji, firma je, hvala komegod, mnogo zilavija) kad niko ne radi kako treba i to se smatra normalnim
- pa i jeste normalno :)
- pa gde moz ..
- ma ne mozesh ti u ovom blatu (valjda je tako recheno) da se izvlachish (ili izborish?)
- daj, pa japanci su posle drugog svetskog rata imali najveci privredni rast samo zato shto su svi radili i dali svoj ..
- koji japanci, pa amerikanci im drze svu ekonimiju, americhke trupe su josh u okupaciji ..
- ej, M***ne pa ljudi su gradili brodove toliko da su zajebali britansku flotu. ej, britansku flotu posle drugog svetskog rata ..

ovde se negde rasprava i stishala, uveliko sam skrenuo sa shtagod sam mislio da dokazem a i za ovakvu tvrdnju stvarno nema kontraargumenata jer ni za argumente nisam siguran, drpio sam ih iz pesme Pink Floyda - the post war dream

*a naslov je inspirisan - zbogom kikindo na kurac te nabijem fajlom. obavezno pogledati (yosh 1om)

ali za zakljuchak mogu samo da kazem da mi je drago shto sam daleko od posla u 3dNetu kao che, to je stvarno citiram; "spremite cmar i vazelin" organizacija.
ili poslovi kao kod Organizma, podseca me na vatrepolo, svi se samo smeshkaju a pod vodom gledaju da te munu u jaja.
kao shto kaze Siboney - Srbija će biti primljena u EU kada Srbi prestanu da pritiskaju sve raspoložive dugmiće kada pozivaju lift
ali jebi ga, izgleda da niko ne shvata da je 'uci u EU' u stvari stvoriti te uslove ovde.
o5 mi nekako izmiche poenta ..
eh, ukrashcu neshto sa tudjeg bloga; Ne pitajte šta možete učiniti za svoju zemlju, pitajte šta ima za ručak. Orson Vels

Mozak miruje,
al' ispod mora teče vreli kamen.
Grob podriguje,
proždraće mi kosti ako stanem.
Istetovirani strah na tvojim obrazima jeca,
ti si samo njegov podstanar.
Smrtno ozbiljan,
bez oca i bez prijatelja.

Prazne godine,
oko tebe tužno lete.
Šta ćeš ti sa njima
i šta će one s tobom takvim?
Ti si revidirao stav sto pedeset puta
čas si rođen kao muško, čas ko žensko,
koga je to briga.
Sam znaš,
rođen si ko pička.

Gde je granica?
Nisam siguran ni da postoji.
Šta je cilj?
Ili trčimo u krug bez cilja.
Put od tebe do mene, sa hiljadu rupa,
ko Kumodraška ulica.
Nemam vremena,
da čekam da se ubiješ.

Skloni me,
ja neću inat tvoj životom da platim.
Slomi me,
eto nisam uspeo da shvatim.
Ubij me,
ti to možeš da uradiš sa svakim.
Ako sve vidi, što se pravi blesav,
što ne otera sva govna u nebesa.

Zadah osvete
kruži iznad moje glave.
Zar da ubijem,
da se prestrojim u tvoje pleme?
Ljudi gutaju suze, žvaću sopstvene zube,
lije krv sa krova ruske crkve.
Težak slučaj pakla,
teško da ima išta strašnije.

Budi me,
pre nego poželim da umrem u snu.
Ubij me,
svima za primer raskomadaj moj trup.
Skloni me,
ja znam tvoj strah, to niko ne sme da zna.

Ako sve vidi što se pravi blesav,
što ne otera sva govna u nebesa.

- 13:38 - Speak to me (9) - Chitaj u WCu - #