svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

O meni:


zoem se maja
živim u kc (vjerojatno ste čuli za to:mali ludi grad XDlud)
idem u 6.a razred...
najfrendice:pepsi i marinela,lana,nina i nata..
pretežito slušam punk-rock
volim crvenu i crnu boju ..i kaj još reć...to je sveee

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Pepy
Pepsy
brankec
nikola
mijooo
lojla:)))
luce
anjica
dora
leaa
izzy

o mojim naj grupama...

angels & airwaves super grupa koju je osnovao tom delonge bivši pjevač blink182
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedna meni grupa onak zwerska je
BILLY TALENT....oni su vam pravi thumbup
kanađani..među njima svima najzgodniji je ben kowalewicz..cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Panic!at the disco
i još jedna grupa...
šta reći ...dečki su iz las vegasa i super su grupa mislim...
svaki ima svoj ukus...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Fallen Leaves...










subota, 12.05.2007.

uuu kako dosadan dan...

Bok svima kak ste vi meni kaj ima??
nemrem belivat al,
ovaj dan je posebno dosadan...
bojim se da mi polako fali školica...jok mož si mislit..LOL
ma neee pa daj te molim vas kome još škola nedostajesmijehsmijehrofl
znate kaj sam danas papala jagode ufff..hihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
osim jagoda danas sam prek web cam gljedala svoju malu sekicu nicole da ju vidite kak se smijala
nicole ima sam jednu godinu i meni je ona jako slatka bebica..cerekcerekcerek..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vidli bute i sami na slikicama ...sva je na sekunaughty ...ma zekam se sam malo hih i
XD XD XDnaughty

pozzz i pusa svima,a pogotovo Neli i Pepsy!!!



| Komentari (33) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.