svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

O meni:


zoem se maja
živim u kc (vjerojatno ste čuli za to:mali ludi grad XDlud)
idem u 6.a razred...
najfrendice:pepsi i marinela,lana,nina i nata..
pretežito slušam punk-rock
volim crvenu i crnu boju ..i kaj još reć...to je sveee

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Pepy
Pepsy
brankec
nikola
mijooo
lojla:)))
luce
anjica
dora
leaa
izzy

o mojim naj grupama...

angels & airwaves super grupa koju je osnovao tom delonge bivši pjevač blink182
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedna meni grupa onak zwerska je
BILLY TALENT....oni su vam pravi thumbup
kanađani..među njima svima najzgodniji je ben kowalewicz..cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Panic!at the disco
i još jedna grupa...
šta reći ...dečki su iz las vegasa i super su grupa mislim...
svaki ima svoj ukus...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Fallen Leaves...










petak, 11.05.2007.

nešto za početak....

evo pošto je ovo moj prvi postek želim da ostane u sjećanjuthumbup
moram naglasiti da mi je u stvaranju ovoga blogeca pomogla moja
STUPIDAČA šta josh reći osim
budite mi pozdrafljeni i to je to....e da pozam dvije super cure i meni najfrendice nelu(moj mali slatki marcipan) i peps (pepsi cola)hihih LOLcerek

by:maja



| Komentari (29) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.