petak, 28.12.2007.

Promovirana poštanska marka s likom Toše Proeskog, tiskana u milijun primjeraka

Lik makedonskog pjevača Toše Proeskog ovjekovječen je na poštanskoj marki koja je u makedonskom Kruševu, njegovom rodnom mjestu, danas svečano predstavljena.

Izdavanje marke prvi je potez Koordinacijskog tijela za zaštitu lika i djela Toše Proeskog, koje je osnovala makedonska vlada. Tiskana je u milijun primjeraka, te predstavljena je u nazočnosti roditelja, rođaka i velikog broja njegovih poklonika.

Posvećujemo ti marku da putuje svijetom, kako bi ostao vječan, rekao je tom prigodom direktor Makedonske pošte Sadul Iziri.

Pokrenuta je i inicijativu za osnivanje Fondacije Toše Proeskog za izgradnju i uređenje spomenika i muzeja u Kruševu, gdje će se održavati tradicionalna glazbena manifestacija u njegovu čast.

Inače sam filatelistica, tako da se nadam da ću u svom posjedu uskoro imati ovu markicu. Ako je netko slučajno NABAVI NEKA MI SE OBAVEZNO JAVI. HVALA!!!!

Image and video hosting by TinyPic

- 20:13 -

Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U sjećanje našem Toši

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Citati o Toši

..." Jednom je spavao u sobi pored mene. Probudio me njegov anđeoski glas"... (Nina Badrić)
..." Toše je bio pristojan dečko kojeg sam godinama poznavao..." (Vlado Kalember)
..." Vjerujem u anđele... Čuvaj nas odozgora, dušo lijepa... Volim te!..." (Nina u knjizi žalosti)
..." Glazba mu je bila sve. Stalno je nešto pjevušio. Bio je izuzetan prijetelj..." (Miro Buljan)
..." Toše je bio čudesan. Ne mogu vjerovati da ga više nema..." (Ana Rucner)
...." Ponosni smo na sve što je postigao. Otišao je na vrhuncu salve..." (Branko Pajić)
..." Bog dao, Bog uzeo..." (Lana)
..." Bio je poput jednog mladog čovjeka, poput anđela s raširenim krilima koji je nesebično sebe davao kao i u muzici,tako i u privatnoj sferi..."
..." Svugdje gdje je kročila njegova noga, pjevao njegov glas vlada tuga..."
..." Danas je, Tošinom smrću svaki smisao života nestao..."

Tošinim riječima

...." Odrastao sam u vrlo siromašnoj obitelji, ali poštenoj obitelji u kojoj su me učili da treba voljeti i poštovati sve ljude. Već u srednjoj školi počeo sam zarađivati džeparac pjevajući po kafićima i restoranima, tako da uopće nisam opterećen slavom i novcem..."
..." Moj tata Nikola, koji je do umirovljenja radio u staklani, svira gitaru i mandolinu pa kad se nas tridesetak okupi na obiteljskom slavlju, cijelo Kruševo se trese od naših glasova. Kada sam zbog srednje škole morao otići u Bitolu, srce mi se kidalo što moram ostaviti obitelj. Često sam bježao svojima u Kruševo i profesorima donosio krivotvorene ispričnice. Nedostajal mi je mamina kuhinja: paprike, sarma i širdan..."
...." Na prevaru sam mamu i tatu odvukao u salon u Skopju. Tata je oduševljeno razgledavao VW Polo, a kada sam mu njegove ključeve stavio u ruku i rekao: "Vozi ga sa srećom", shvatio je da je njegov automobil- rasplakao se kao malo dijete. Nikad u životu nisam bio sretniji..."
...." Vjerujem u Boga. Njemu mogu zahvaliti za svoj dar. To što radim je misija koju On izvrašava preko mene. Ja sam samo marioneta..."
..."Najvažnije je da mi je obitelj zdrava. Slavom nisam opterećen..."

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic