Još se sjećam one noći kad si reko odlazim....Sad me gledaš, kumiš, moliš, želiš da ti oprostim NAjNOvIJi POst IKad NApiSAN.....pa ti se misli....jep jep........((: - ¤×V!n0 Me Op!l0,Op!l0 Pa P@mEt PoP!l0.¤× - Blog.hr

petak, 04.07.2008.

NAjNOvIJi POst IKad NApiSAN.....pa ti se misli....jep jep........((:

DAKLE EVO NAPOKON novog pofta.....
da krenem...
u ljubavi......rolleyes
ah........
bilo bi dobro...
samo....
da nema mene......
au šit....
samo da me nema...
hehe-...
a ša bi svet bez mene...
hahahaahhahahahahaahahahha........ta mie dobra.....
jel???
o........idem dalje.......
OPćeNIto...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..........
a nish...........
sad u jutro idem u towerich...
kupit frendu poklon za ročkast.....
btw.sad je 6 sati.....
piiiiiiih......
ali neću ni sebe izostavit..OFC
eto...........
that's it....i go home go home go home....
lolchek...
a sada.......
POZZAM......sve u studiu i režiji...mamu,tatu,baku,deda,i sve koi me poznaju.........hahahaha.....
šalim se......
by


05:56 | Komentari (35) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.