dosta mi je svega...

srijeda, 13.09.2006.

...predomislio sam se...

ipak ću reći ljudima koje poznajem svoju adresu....ovako mi je dosadilo...strašno...aj bukićka ostavi koji glupi ili uvrjedljivi komentar...
ahaha...stavit ću par novih videa...

ovo morate viditi...bolesno je...
CrazyBasketball
CrazyBasketball

ovo i ja znam al ajd...
Breakdancing 2
Breakdancing 2

na ovu džendu neznam što reći...
Lucky Shot
Lucky Shot

ovo nikom ne želim....
Nut Cracker
Nut Cracker

još jedna dženda...
Freaky Goal
Freaky Goal

aj bilo bi dosta...pogledajte i one dolje...oni su možda i luđi...

13.09.2006. u 09:04 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

shit iliti sranje

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moj drugi blog o mojoj jedinoj pravoj ljubavi....(lol)

Web Counter
Web Counter



adopt your own virtual pet!


R. I. P. MY NIGGAZ...
2PAC
Image Hosted by ImageShack.us
KADAFI
Image Hosted by ImageShack.us
EASY E
Image Hosted by ImageShack.us
BIG L
Image Hosted by ImageShack.us
BIG PUN
Image Hosted by ImageShack.us
BIGGIE SMALLS(THE NOTORIOUS B.I.G.)
Image Hosted by ImageShack.us