ponedjeljak, 23.10.2006.

Frčkava...again in action!!!

NAPOKON! Nisam na mogla na internet tjedan i pol,neš mi se sjebo komp i nisam niš mogla…al evo svi smo sretni jer sam ja opet ovdje!!! wink
…ludo sam se provela u subotu…najbolji dio dana (večeri) mi je bio kad su se Ines i Marin svađali ko će ić u PPK i na kraju smo išli svi zajedno lud,a oni su se stalno nešt «porječkavali»smijeh bilo je to ludo…a drugu polovicu večeri (noći) smo ja i Ines provele s Molnarom i njegovim prijateljima,a i to je bilo ludo,a kad smo Ines i ja išle doma srele smo Miklicu(moju frendicu s kojom sjedim u školi dead) a ženska bila mrtva pijana,i još govori «ma ja sam dobro» ja onak da,da baš tak izgleda…ludoooo totalka,a skoro pred kućom su mi bili neki milicajci,a ja jadna imam samo 14 god a usred noći sam vani,a po zakonu bi ja smjela bit vani samo do 23 sata,ja se usrala al na svu sreću,ja polcajce nisam ni zanimala…uh da,da sve je dobro prošlo,a ja i Ines uvijek imamo neke manevre s milicajcima…ugl.baš je bilo luuuudo totalka!! (moramo to ponovit)smijehwink
Al mislim i red bi bio da se dobro provedem subotom,jer ostatak tjedna moram provest zaključana u kući i učit,iako mi to ne donosi velike rezultate,već imam par jedinica,fala bogu bar više nemam brige da moram imat 5 iz svega,ko prije…sad učim kolko mi se da,nekad više,nekad manje…i boli me kita za sve,samo baš i nije ugodno kad stara dođe s informacija…al nema veze preživim ja i to…
Slušajte Justina Timberlakea-My Love pjesma je baš ono,fora!
Ja sam jadna bez mobitela (a sve zbog moje glupe stare,al dobro),stari će mi valjda kupit novi mob negdje u oko Božića,a ko će to dočekat,meni je baš zakon mob nokia 7370,al ne znam ni kolko košta-->Image Hosted by ImageShack.us
a zakon mi je i samsung-e870 iako ne znam kakav je "iznutra"-->
Image Hosted by ImageShack.us
Danas sam u školi bila do 5 (popodne naravno) jer nas je ova iz engleskog pustila i mi ono svi feštali,mi svi već planiramo gdje ćemo slavit novu godinu,jedna curka iz mog razreda "Izolabela" (tak ju ja zovem),predložila je da dođemo svi jer njezini imaju jedan noćni klub,pa ono da mi napravimo jedan parti kak se spada…a baš bi bilo opičeno,al još razrađujemo plan…a sigurna sa da će već nekak bit zakon!!
Image Hosted by ImageShack.us
šta je dobar lik...smijehsmijehsmijehnaughty
Ne slušam ja baš Killerpilze (samo nekad malo) al Max je baš fora lik…Image Hosted by ImageShack.us
Kad smo već kod fora likova jedan mi je taaaako dobar,a vidim ga skoro svaki dan…neki panker,klošar (kak bi Ines rekla),ko bi reko da bi ja takvog i pogledala,al eto fora mi je,baš je to luckasto…a počela sam pisat gluposti (koje vas sigurno ne zanimaju,pa ono…dead)
E da,ovo bi bilo sve,kao moj veliki povratak (iz mrtvihdead)...
Image Hosted by ImageShack.us e ovo je prava slika…Ines i JA
Ki$$ svima koji me čitaju!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Click here to make your own myspace banners from MyspaceBanners.com!
Make your own Banner Here!