ponedjeljak, 25.09.2006.

upalite ZVUČNIKE ljudi!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Ajde da i ja napišem novi post…NAPOKON!
Evo kao što primjećujete stavila sam jednu jako super pjesmu koju slušam već sto godina i ne mogu ju prestat slušat,a kad je ne slušam ta mi se pjesma vrti u glavi STAAAAAALNO!! Sexyback smokin
U petak (dok je još trajalo ljeto yes) došla sam iz škole u 7 i dok sam ja bila u školi i mučila se sa teškim gimnazijskim gradivom,Ines se već zajebavala u parku…onda sam JA došla,jedva sam dohodala do parka jer sam imala jako bolnu upalu mišića,i obadva sjebana zgloba,tak da sam hodala skroz polako,ko neka bakicaheadbang(zahvaljujem svojoj profi iz TZK-a šta me ubija na tom sjebanom tjelesnom),bio je rock koncert,baš je bilo fora,al ja sam sjedila na klupi u parku i slušala mjuzu jer sam bila u nemogućnosti stajat i skakat na rock & rave koncertu….a i došli su sami darkeri lud…tak je uvijek,a skoro svakih 2 mjeseca je kod nas neki rock koncert…takvi smo mi opićeni rokeri Bjelovarčani,ma ludo!!!naughty
U subotu (prvi dan jeseni yes) je bilo malo dosadnije nego šta sam ja mislila,Ines mi je zadnjih par dana nešto tužna…NE DAJ SE INES!! Viki (RijAAA) je bolesna…(Rija tak ti je to kad s ne čuvaš yessmijehdead)…a ja zdrava i vesela,pokvarila si raspoloženje,al i dalje sam se zajebavala s Ines,opet smo se smijale ko luđakinje bang…protiv toga mi jednostavno ne možemo,moj mp3 inače ne radi al sa Inesinim slušalicama ČUDO…radi ko nov,pa smo mi u parku imale vlastiti disko klub…baš nam je bilo fora yesnaughty!!
U nedelju je kod mene bila roštljada u povodu 86 rođendana moje bake…nemojte mislit kak je stara i nemoćna,ona vam je ko one bake iz sapunica-stalno nešto spletkari,ponaša se i izgleda ko da je bar 20 godina mlađa,stalno putuje negdje po svijetu,u cijelom životu je već prešla skoro cijeli svijet thumbup,i svako ljeto ide bar triput na more…svaka joj čast…i ja bi htjela bit tak aktivna i zdrava s 86 godina…kiss
Naveče sam išla s Ines u grad…a ona je u zadnje vrijeme stalno u nekom bedu zbog tu nekog geja dead...da nemoj pliz zbog takvih stvari bit u bedu,ti današnji dečki su malo sjebani pa to je opće poznato…
Ja sam munjena od ove pjesme,mislim da sam ju ovih 3 dana preslušala bar 3 765 puta...Sexyback…smokin
E da,nadam se da će mi stari kupit novi mob,ovaj sadašnji mi se sjebo i molim Boga da ga ne uspiju popravit da dobijem brend nju mobitel…još ću ga ja koji put protrest i bacit koji put s prozora tak da budem sigurna da se više neće upalit wink….ma zajebavam se,al stvarno bi htjela novi mobitel ovaj moj Sony Ericson mi već ide na živce…greedygreedygreedy
Danas sam skužila da idem s totalka munjenim ljudima u razred,svi su skroz opićeni…neke gluposti izvodimo svi,najbolje mi je kad je tak pod satom dosadno pa jedan lik iz razreda lovi muhe,a drugi ispod stolice pije vodu,a jedan priča za profesora od 80 godina kak je on sex bomba i onda se ja nađem u sredini i krepavam od smjeha ko luda…ludsmijeh
Evo dvije slike parka (kliknite na njih da ih povećate):


a ovo je moja škola bang

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Click here to make your own myspace banners from MyspaceBanners.com!
Make your own Banner Here!