< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O nama...

Maja-rođena:03.05.1994
-živim: trenutno (nažalost) u Beću
-volim otkačene i iskrene dečke
-bavim se: dopisivanjem,igram klavir....
-ljubav: sretno zaljubljena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petra-rođena:20.05.1993
-živim: u Sračincu
-volim: sportaše,sa dobrim tijelom,starije od 18 godina...
-bavim se: boksom nogometom i od nedavno manekenstvom...
-ljubav:ovisi...
Image Hosted by ImageShack.us



Helena-rođena: 25.02.1994
-živim: u Sračincu
-volim: dečke (normalne),punk
-bavim se: dopisivanjem,rolanjem
-ljubav: sretno zaljubljena
Image Hosted by ImageShack.us



Monja-rođena: 30.03.1995
-živim: u Sračincu
-volim: dečke,punk
-bavim se: folklorom ,dopisivanjem
-ljubav:sretno zaljubljena

Linkovi

Dras(Andrej)



Igor

Vedran

Petra

Did you just call me a
BITCH?
Well, a bitch is a dog,
dogs bark,
bark is on trees,
trees are a part of nature,
and nature is beautiful...
so yeah..thanks for the compliment!

Image Hosted by ImageShack.us


Imam hobi...trčim po sobi...mučim sebe
mislim na tebe...volim te više od sebe,ali kad
razmislim, ma ko te je.. bolja sam od tebe!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Voljela bih da si kao droga,
da me voliš kao Boga i da me
ubrizgaš u vene pa da umreš zbog mene!!!

Image Hosted by ImageShack.us




Kurve - Daleka obala

Stvari se polako vraćaju na mjesto
ovako nešto se ne događa često
premda priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam;
i tad slike izbljede sve ,
i tad zatvaram se u sebe,
i tad nisi mi potrebna.

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda
kišne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu sječa me
da bila si tu.

'Ko zna kuda si otišla
'ko zna zbog čega se ne vračaš
'ko zna sve piše u zvijezdama.

Još jučer pljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu što te natjrala da odneseš
sve što sam volio, a tebe sam volio
sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
ma zar sam pogriješio što sam se smijao,
kad su mi govorili da sve su žene kurve.

Kad bi zauvjek zaspao ovak grad
kao u bajci, prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah.


bla,bla,bla...

POSVECENO STJEPANU S.

Policijska uprava vas obavjestava da ste od primitka ove poruke obavezni nositi tamne naocale na svim javnim mjestima jer je utvrdeno: "TVOJE OCI KRADU SRCA"

Jedna rijec malo je, tisucu rijeci mnogo je dvije rijeci kazu sve, procitaj ih molim te, one znace VOLIM TE!

Ako ovu poruku izbrises "VOLIS ME", ako ju pospremis "OBOZAVAS ME", a ako je posaljes "ZELIS ME". Sto ces uciniti?


Mnogi snovi su duzi jedan od drugog, mnogi snovi su ljepsi jedan od drugog, a moj najljepsi san cita ovu SMS poruku.

Reci mi da me ne trebaš i otići ću. Reci da ti nije stalo i nestat ću. Reci da ti ne značim ništa, preboljet ću . Reci da me ne voliš i umrijet ću ...

U tihoj noći dok srce strepi, sjeti se mene moj anđele lijepi. Ako te rastuže zvuci gitare i ako život gorko zaboli, sjetise da postoji netko tko te jako voliiiii


Što ne zoveš, sunce malo, zar ti više nije stalo ?Ja te čekam, ti ne pišeš, zar me iz svog svijeta brišeš? Piši dok ti nije kasno jer mi ništa nije jasno !!!

Ako je zivot ruza, ti si mu najljepsa latica, ako je zivot kisa, ti si mu najljepsa kapljica, ako zivot s tobom ubija -SPREMAN SAM UMRJETI ZA TEBE!

ako poruka ne stigne za 10 sek. od cega je vec proslo 8 dugujes mi 1000 pusa! ...Vrijeme isteklo!

Ako postoji RADOST, onda je to SUSRET S'TOBOM... ako postoji BOL, onda je to ZIVOT BEZ TEBE.. ako postoji neko koga ZELIM, onda si to TI!!!

Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!

Brzo, otvori prozor! Jesi li? Jos nisi? Hajde! A sada lovi...jos malo...evo ga dolazi...doletio je samo za tebe...NAJVECI POLJUBAC NA SVIJETU!



____$$$$$$$$$____
______$$$$$______
______$$$$$______
______$$$$$______
______$$$$$______
____$$$$$$$$$____
____$$$$$$$$$____
_________________
_$$$$$$___$$$$$$_
$$$$$$$$_$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$_
___$$$$$$$$$$$___
_____$$$$$$$_____
_______$$$_______
________$________
_________________
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$$_$$$$$$__
___$$$$$$$$$$$___
_____$$$$$$$_____
______$$$$$______
______$$$$$______
______$$$$$______
_________________
_____$$$$$$$_____
___$$$$$$$$$$$___
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
___$$$$$$$$$$$___
_____$$$$$$$_____
_________________
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$$_$$$$$___
___$$$$$$$$$$____
_____$$

subota, 10.05.2008.

vratile se mi opet

kao što vidite nas nije bilo dugo...nismo imale uopće vremena,nije nam se ništa dalo pisat i...ma kaj da još velimo...e da...bile smo zauzete jer lepe majeršćane nebrete da ne pogledate...hehe...neke su se rastale od svojih dečki i počele ih opet tražiti haha...jako nam je dosadno jedva čekamo ljeto jer bude maja tu na praznicima,a helena jedva čeka maturalac,jaj kaj bude ta cura bila tam zločesta,taj suka i draš budu nastradali hehe...šalimo se malo...
ajde idemo mi vani nas neko čeka,a ko bi to mogel biti ne znamo idemo provjeriti!!!

AJDE PA SE ČUJEMO!!!POZZ!!!PUSAMO VAS!!!

- 09:46 - Komentari (14) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.