slikice...

ich...
Near, far, wherever you areI believe that the heart does go onOnce more you open the doorAnd youre here in my heart
ja
spamay!!!
ja again...=)
jel?
tea

moj drug dodo...nema boljeg=)
ja ali nisam baš najbolje ispal ali....jbg
teta nana...=)...xD
pa da...malo mi je mob ispal veliki na sliki...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

Opis bloga


???

O meni...

ewo owako...majka me rodila prie od prilike 15 godina...3.11.1993...dala mi je ime petra...narawno ja ga uopce ne wolim al kai bum...moram z tim ziweti...slusam pop i sminkie muziku malo...wolim uziwati u ziwotu...wolim si malo spiti...popusiti koju cigaretu u drustwu...wolim decke...narawno...wolim swe frendeke...(teu,niky,nanu,dodija....ima ih...nabroila sam sam one koe najwise wolim...)motore...brzinu...wolim biti w centru paznje...sretanwolim slatko...lajkam slowenca jednoga...sretana ne wolim...lazi,umisljene ljude,one koi wele jedno u facu a drugo misle...koi se prawe da su ti prijatelji a zaprawo te tacaju di stignu,preseratore...no i to bi odprilike bilo to???mda dosta wam je...ak me trebate moi
msn:
petrica00@hotmail.com
i icq:367452401...
mwah...
wowim was...

utorak, 24.06.2008.

aha...zdrawo ljudeki...

ei...ewo mene...u punom sjaju...hehe...skola je zawrsila...fala bogu...zawrsila ja i 8 rz...ne ono da se pofalim...hehe...sad sljede jebeni upisi..i tak ta sranja...heh...no uglawnom...danas je nana kod mene...bile smo malo na crlenki...jaj kolko put je dobila w glawu...hehe...al nie to nis strasnoga...hehe...preziwela je..ak ima malo potres mozga me nebi ni malo zacudilo...ah...no i tak...wani je wruce za poludit...no...neka glupacica bi se swadila z menom tu...ah...deca...ma ka bus nek se wesele...moi drug dodo i ja sumljamo na jednu krawu...mislim krawa joj nie ni do kolena al ipak...TI BOLJA OD MENE PORUCUJEM TI DA MI SE JAWIS NA ICQ I MSN TAKJ DA MENI SE BAS DA SWADATI Z NEKIM KRAWETINAMA (IL MISLIM NEMAM RECI ZA TEBE)POPUT TEBE PA MI SE JAWI...
aj ljudeki moi swe was woim i ljubim...
pozz:niky,dodiju,nani,TEI,dodi,tiny,zoku...
mwa...
cerekcerekcerek
mahmahmah



komentiraj (17) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.