< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Opis bloga

Blogači koje posjećujem

MaJawave
PaTTywave
Valkywave
DoOlSwave
hrCwave
MaRewave
nInAwave
mEllYwave
KaRlowave
NaTawave
LeNakiss
čefwave
doRawave
.....daj mi vi drugi napišite svoje,pa ću ih tu napisat......obavezno....

MALO O MENI:
Ime:Matea
Prezime:.......
Razred:1d-ekonomska
Datum rođenja:
09.03.1993.god
Nadimak:sraka,Tejći,Tea,beba
Hobi:rukomet.nogomet...
Horoskop:
Naj frendovi:
Maja,Valky,
Miha,Patty,
Barby,Nina,
Tina,Valica,Hela,
Vajdička,Sanja...

srijeda, 09.05.2007.

ej.....evo mene napokon..........

waveej evo mene....već stvarno dugo nisam napisala
novi post.pa eto....već me dugo nagovara majakiss da nekaj napiši.pa sam
išla napisat neku glupost.ko i uvijek........
evo ovih par dana nema niš pametnog,osim kaj sam bila kod štokića prespavala
jednu noć,a prek dana smo bili malo na školskom,a tam su mi bile frendice i
frendovi(nina,patty,barby,marino,garo) i bilo nam je baš fora.. u školi je sve
po starom.........već su
nas počeli mučits ispitivanjima!užas......danas sam dobila 3 iz hrvatskog....
..bangpuknucu..ubit ću se.....sutra idemo u posijet u srednju školu u
zaprešićthumbupjedva ćekam,neće nas bit prva 2 sata u školi.....smijeha
baš imamo matišu i zemljopis..a ni jedno niš neznam....sutra ja se nadam da
niš ne pišemo.......u zadnije vrijeme mi je baš supać u školi.naravno zbog frendova.
al zbog profa i testova koma......na izlet smo trebali ić u smiljan,selce.i tak dalje.
al nas je bilo premalo jer ih pola nede,pa su nam rekli da ćemo
ić u kino gledat neke i ić u zološki.mislim stvarno....ajd kino je još ok
al zološki.mislim pa nismo prvi razred.........
al nema veze jer mi je glavno samo da idemo nekam i da nismo u školi
ajd idem sad......pozz
ninikissthumbupnut
majikissthumbupsmijeh
pattykissthumbupwink
barbykissthumbupzujo

valkykisswave
mihikisswave
mellykisswave
natikisswave
nati 2kisswave
galickikisswave
dinikisswave
ivanikisswave
ketykisswave
lenikisswave
dorikisswave
čefukisswave
karlukissthumbuprofl
marinekukissthumbupsmijeh
garekukissthumbupnut
frkijukissthumbupwave
turkyukissthumbup:njami



| komentari (62) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.