< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Opis bloga

Blogači koje posjećujem

MaJawave
PaTTywave
Valkywave
DoOlSwave
hrCwave
MaRewave
nInAwave
mEllYwave
KaRlowave
NaTawave
LeNakiss
čefwave
doRawave
.....daj mi vi drugi napišite svoje,pa ću ih tu napisat......obavezno....

MALO O MENI:
Ime:Matea
Prezime:.......
Razred:1d-ekonomska
Datum rođenja:
09.03.1993.god
Nadimak:sraka,Tejći,Tea,beba
Hobi:rukomet.nogomet...
Horoskop:
Naj frendovi:
Maja,Valky,
Miha,Patty,
Barby,Nina,
Tina,Valica,Hela,
Vajdička,Sanja...

četvrtak, 15.03.2007.

ej ljudi.............

wavekissallo ljudi!!!!
evo mene,stigoh ja.........nije mi se dalo pisat post jer nisam
znala kaj bi oisala.evo danas sam bila u jutro u skoli i bilo je super!
imali smo kemiju,matematiku,njemački,i da zadnji sat biologiju..........
bilo je tak fora-ovak da vam isprićam,cijeli sat smo se smijale naravno
melani,valentina,tea i ja.......i valentinu je prvu skužila i dala joj je jedan,
ja sam se koro popišala,vajkici su počele teč suze i u isto vrijeme se
smijale,kad ju je vidla tea isto se počela trgat i onda je njoj dala 1 iz
znanja.ja sam se tak trgala od smijeha da mi je žila iskočila na čelu,
a kad me je vidla melani vidla,sva se je zacrvenila i prasnula u smijeh.
onda je i nju skužila proža i počela se je derat na ju...a mene hvala bogu
nije vidla da se smijem,imala sam sreće,a jadne druge cure.......kaj ne
melani?ti si poslije bila tak mirna ko bubica ko da si se skamenila............a joj..
a sad drugi dio dana.............
kad sam se najela kod mene su došle valentina,milošica i galicka s biciklima,
a poslije i karlo,pušić,frki,črni,maja,josip.......i tak smo malo igrali odbojku,
bili na kompu.i onda su oni otišli doma.........ja sam sad jadna sama doma,
i nisam znala kaj bi radila pa sam se sjetila vas...........ajd idem ja sad.puse svima koji mi ostavljaju komentare...........kisskisskisswavewavewave



| komentari (105) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.