< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Opis bloga

Blogači koje posjećujem

MaJawave
PaTTywave
Valkywave
DoOlSwave
hrCwave
MaRewave
nInAwave
mEllYwave
KaRlowave
NaTawave
LeNakiss
čefwave
doRawave
.....daj mi vi drugi napišite svoje,pa ću ih tu napisat......obavezno....

MALO O MENI:
Ime:Matea
Prezime:.......
Razred:1d-ekonomska
Datum rođenja:
09.03.1993.god
Nadimak:sraka,Tejći,Tea,beba
Hobi:rukomet.nogomet...
Horoskop:
Naj frendovi:
Maja,Valky,
Miha,Patty,
Barby,Nina,
Tina,Valica,Hela,
Vajdička,Sanja...

ponedjeljak, 12.02.2007.

***bokić***

Ejjjj,evo upravo sam došla iz škole,i sjetila sam se vas,pa evo da se javim....Danas mi je bilo ok u školi,jedino kaj smo pisali mali iz fizike,i mislim da sam sve krivo....al vas to ne zanima...danas poslije škole bila sam sa frendicom Melani pred školom pa je rekla da ak mi se da da ju malo opiši na svojem blogu pa evo nešto o njoj:
ona vam je "mala"plavušica koja je jako zaljubljena u jednog crnog dečka.....luda je...tolko je opsjednuta njime da bi ju koji put tak...joj...(šala),ona vam je super cura,voli vam govorit pod testovima,al naravno ono kaj zna...OPIČENA cura koja je tolko zaljubljena da je to čak skuzila profa iz hrvatskog i dala joj je da pročita neku knjigu u vezi ljubavi-sva je pocrvenila kad joj je dala profa knjigu UŽAS!!!!a neznam kaj da vam više pišem,sutra i u srijedu ću objavit par ljubavnih pjesma pa ak vam se da....
DOK MI NE OSTAVITE BAR 50KOMENTARA,NE JAVLJAM VAM SE I NE PIŠEM NOVE POSTOVE....pusice.....pozdravi svima koje stalno pozdravljam....pusice svima...kisskisskisskisskisskissnajbolji ste....thumbupthumbupthumbup



| komentari (52) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.