siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Opis bloga

Blogači koje posjećujem

MaJawave
PaTTywave
Valkywave
DoOlSwave
hrCwave
MaRewave
nInAwave
mEllYwave
KaRlowave
NaTawave
LeNakiss
čefwave
doRawave
.....daj mi vi drugi napišite svoje,pa ću ih tu napisat......obavezno....

MALO O MENI:
Ime:Matea
Prezime:.......
Razred:1d-ekonomska
Datum rođenja:
09.03.1993.god
Nadimak:sraka,Tejći,Tea,beba
Hobi:rukomet.nogomet...
Horoskop:
Naj frendovi:
Maja,Valky,
Miha,Patty,
Barby,Nina,
Tina,Valica,Hela,
Vajdička,Sanja...

srijeda, 31.01.2007.

Ej ljudi!!!!

Allo ljudi,kaj ima novoga?
Kod mene vam nema ničega osim toga da sam dobila 4 iz matiše!!!užas,ubila bi se najrađe,mislim da je bar cijeli zadatak bio krivi,nego sam samo slučajno napravila krivo točku!Al za utjehu,nisam jedina i moja frendica Patty je istu grešku napravila!!!malo je falilo da se......joj.....al dobro i to je prošlo.....pisali smo još i njemački i nisam niš znala,kak glupi zadaci....mislim ja sam glupa kaj ih nisam znala riješit!!!!Sad sam doma,i malo razmišljam...a dobro nije važno o čemu........joj da skoro sam zaboravila,trebam vas pitat kam da se upišem?opće nemam nikakvih ideja,al bih htjela ić s nekom frendicom....ocjene mi nisu baš neke da bi se upisala bilo kam,al opet.....a neznam daj mi vi recite....plis...
Sutra mi se neda ić u školu jer će me ziher pitat kemiju i biologiju i engleski,a neznam niti jedan.....sad mi je doma dosadno pa sam se sjetila da napišem neki post,jer ga jučer nisam jer mi se nije dalo!!!"malo sam lijena"......a znate i sami!Neznam kaj da više pišem pa evo malo pozdrava:
Ninakissthumbupwavesmijeh
Pattykissthumbupwavesmijeh
Barbykissthumbupwavesmijeh
Majakissthumbupwavesmijeh
neda mi se više pisat...ajd bokić ljudi....pusice.....



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.